تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 8882

فیلم «هشت نفرت‌انگیز»، وسترن جدید «کوئنتین تارانتینو» چهار جایزه اصلی را از جشنواره فیلم «کاپری هالیوود» در ایتالیا به خانه برد.

به گزارش سینماسینما،  بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کاپری هالیوود» شنبه شب در حالی با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد که فیلم «هشت نفرت‌انگیز» با کسب چهار جایزه برنده بزرگ این رویداد سینمایی نام گرفت.

هشتمین ساخته «کوئنتین تارانتینو» علاوه‌بر کسب جایزه بهترین فیلم، در بخش‌های بهترین بازیگر اصلی مرد (ساموئل ال. جکسون)، بازیگر نقش مکمل زن (جنیفر جیسون لی) و بهترین موسیقی متن از «انیو موریکونه» برنده جایزه شناخته شد.

اما فیلم «جانوران بی‌سرزمین» نیز از جشنواره فیلم کاپری هالیوود ایتالیا موفق به کسب سه جایزه شامل بهترین کارگردانی و تصویربرداری (کری فوکاناگا) و بازیگر نقش مکمل مرد (ادریس آلبا) شد.

«بری لارسون» نیز برای بازی در فیلم «اتاق» جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی جشنواره فیلم کاپری هالیوود را به خانه برد و جایزه بهترین فیلمنامه اصلی نیز به «دیوید اوراسل» برای فیلم «جوی» رسید.

فیلم «کارول» نیز در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی (فیلیس نگی) و بهترین طراحی تولید (جودی بکر) برنده معرفی شد.

در سایر بخش‌ها، «Inside out» جایزه بهترین انیمیشن بیستمین جشنواره فیلم کاپری هالیوود را در کشور ایتالیا کسب کرد و «هزار توی دروغ‌ها» نیز به عنوان برنده بهترین فیلم خارجی شناخته شد.

همچنین براساس اعلام پیشین، «جیم شرایدن»، کارگردان آمریکایی جایزه دستاورد سینمایی این جشنواره را در مراسم اختتامیه دریافت کرد و «متیاس شونارت» نیز برای بازی در فیلم «دختر دانمارکی» جایزه «بازیگر الهام‌بخش» سال را کسب کرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها