تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 61384

مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری، نسبت به تخلف تعدادی از تهیه‌کنندگان و پخش کنندگان سینمایی در پخش و نمایش بخش‌های حذف شده از فیلم‌های خود در فضای مجازی هشدار داد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری؛محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای در نامه‌ای خطاب به علی سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران،مهرداد فرید دبیر شورای عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران و محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران سینمای ایران نسبت به تخلف تعدادی از تهیه‌کنندگان و پخش کنندگان سینمایی در پخش و نمایش بخش‌های از فیلم‌های خود در فضای مجازی هشدار داد.

براساس این گزارش در متن نامه مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری آمده است:«در مواردی مشاهده شده است که بعضی از تهیه‌کنندگان و پخش کنندگان  اقدام به پخش و نمایش بخش‌هایی از فیلم مربوط در فضای مجازی می‌کنند که در فرآیند بازبینی توسط شورای پروانه نمایش مشخص و حذف شده است.

این عمل مغایر با ضوابط و مقررات بوده و تخلف محسوب می شود،لذا خواهشمند است اعضای محترم صنف خود را از این موضوع مطلع نموده و اعلام نمایند چنانچه اقدامی در این خصوص از سوی هر یک از اعضا صورت پذیرد،با عضو خاطی طبق مقررات و ضوابط مربوطه برخورد خواهد شد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها