تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۷:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 86064
سریال رقص روی شیشه را حضور بهرام رادان، یاس و ١٠خواننده درجه یک موسیقی پاپ جنجالی کرده است.

به گزارش سینماسینما، اگر چند وقت دیگر زمانی که رفتید سوپرمارکت برای خرید شیر و ماست؛ ناگهان دیدید که سریالی با بازی رپر اجتماعی معروف یاس را تبلیغ می‌کنند، لطفا شگفت‌زده نشوید و بدانید که خبرش را خیلی قبل‌تر ما بهتان داده بودیم. کی؟ همین حالا!

روز گذشته یکی از کانال‌های دوستداران یاس یا همان یاسر بختیاری خواننده و رپر معروف ایرانی خبر داد که این خواننده زیرزمینی هنوز قرار است با سریال رقص روی شیشه همکاری کند. این کانال هواداری این خبر را به نقل از اخبار در گوشی صبانیوز درج کرده بود. خبری که می‌گفت رقص روی شیشه‌ای‌ها نه‌تنها موضوع حضور یاس در سریال‌شان را تأیید نمی‌کنند، بلکه حتی مقابل انتشار اخبار و درز اطلاعات عوامل و داستان این پروژه به شدت درحال مقاومت هستند. اما با تمام این مقاومت‌ها حضور یاس تا حد زیادی قطعی شده و مخاطبان شبکه نمایش خانگی شاید تا چندی دیگر تصاویر این رپر را بر پوسترهای تازه‌ترین ساخته مهدی گلستانه به تماشا بنشینند.
یاس کیست؟

یاس یا همان یاسر بختیاری خواننده رپ فارسی است. یکی از چهره‌های برجسته رپ فارسی که هوادارانش او را سلطان رپ فارسی و برکت رپ فارسی می‌خوانند. مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بیکاری، جنگ، روسپی‌گری، خودکشی و طلاق است. اول‌بار نام یاس را زمانی شنیدیم که در روزهای التهاب و هیجان انتشار فیلمی از روابط خصوصی بازیگری به نام زهرا امیرابراهیمی، با ترانه‌ای تلخ درباره انتشار آن فیلم کذایی، محافل جوانانه را به اشغال خود درآورد. یاس که هنوز که هنوز است برای دریافت مجوز رسمی و آمدن از زیرزمین به روی زمین به ارشاد درخواست نداده؛ با این‌که هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده که حضورش در سریال رقص روی شیشه به معنی بازیگری اوست یا خوانندگی، اما سابقه بازیگری هم دارد و پیش از این در‌ سال ۱۳۸۲ در فیلم رعد، یک داستان زنانه به کارگردانی برنا کازرانی ایفای نقش کرده و البته خوانندگی رپ تیتراژ پایانی فیلم را نیز برعهده داشته‌است.

١٠خواننده در یک سریال

حاشیه دوم سریال زمانی بود که اعلام شد ١٠ خواننده مطرح در این سریال حضور خواهند داشت. خوانندگانى چون فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، محمدعلیزاده، رضا صادقى، مهدى یغمایی، هوروش بند، محمدزندوکیلى، رضا بهرام و انوش تقوى که هرکدام جزو محبوب‌ترین‌های عرصه موسیقی هستند و حالا با اضافه‌شدن یاس به جرأت می‌توان گفت این سریال منوی بسیار بسیار خوشمزه‌ای برای دوستداران موسیقی روز تدارک دیده است.
نکته مهم این‌که یاس که هیچ‌وقت برای دریافت مجوز رسمی اقدام نکرده، آیا برای حضور در این سریال مشکل نخواهد داشت؟ آیا مهدی گلستانه مجوزهای لازم برای استفاده از موسیقى او را دریافت کرده است؟ اصلا آیا او در این سریال بازی خواهد کرد یا که خواننده خواهد بود؟ این ابهامات تا چندی دیگر حل خواهند شد.

رادان و رقص و حاشیه

این سریال اول‌بار با اعلام نام بازیگران مطرح سینما به‌عنوان بازیگرانش خبرساز شد. زمانی که گفته شد چهره‌های معروف سینما و تلویزیون در این سریال حضور دارند. چهره‌هایی چون بهرام رادان؛ که وقتی نگارش سریال آغاز شد از او برای بازی در این سریال دعوت و گفته شد که به احتمال زیاد این سوپراستار در این سریال به‌طور قطعی حضور خواهد داشت؛ که از این نظر که این نخستین حضور بهرام رادان در یک مجموعه نمایش خانگی خواهد بود، خبرساز شد.

درباره سریال رقص روی شیشه چه می‌دانیم؟

رقص روی شیشه جدیدترین کار مهدی گلستانه است. کارگردان و تهیه کننده‌ای که فیلم‌هایی چون نقطه‌کور، نازنین و دردسر بزرگ را در کارنامه دارد. اما بی‌شک برگ برنده کارنامه او تهیه‌کنندگی سریال عاشقانه است که در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این سریال که گفته می‌شود یکی از پربازیگرترین و پرهزینه‌ترین آثار شبکه نمایش خانگی خواهد بود، در دو سه ماه اخیر چندبار در متن حواشی و جنجال‌ها قرار گرفته است.

منبع: روزنامه شهروند

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها