تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 59549

منصور لشگری قوچانیمنصور لشکری قوچانی گفت: منتظر دریافت پروانه ساخت فیلمنامه‌ای کمدی اجتماعی هستم.

به گزارش سینماسینما، منصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده سینما، در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: منتظر دریافت پروانه ساخت فیلمنامه‌ای با عنوان «ماتیک» یا «امپراطور» هستیم و به محض عملی شدن این اتفاق، پیش تولید جدی‌تر را ده روز پس از آن، آغاز خواهیم کرد.

وی درباره بازیگران این فیلم سینمایی اظهار داشت: تا کنون با برخی به توافق رسیدیم و قرارداد بستیم. این روند تا پس از دریافت پروانه ساخت ادامه خواهد داشت.

تهیه کننده «عصر یخبندان» عنوان کرد: حمید زرگرنژاد کارگردان این اثر خواهد بود که پیش از این «پایان خدمت» و «ماهور» را برعهده داشته است. وی بسیار باهوش و توانمند نشان داده و چون در حال ترقی است، باید بیشتر حمایت شود تا بتواند به رشد واقعی خود برسد.

لشکری قوچانی تصریح کرد: به نظرم با این فیلم اتفاقات خوبی در عرصه سینما خواهد افتاد؛ چرا که مخاطب و سینماگران با کمدی اجتماعی متفاوتی روبرو خواهند شد.

تهیه کننده «هفت ماهگی» در خصوص حمایت از تهیه کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی اذعان داشت: من تهیه کننده مستقل و به معنای واقعی کلمه در بخش خصوصی فعالیت دارم. یک سری از دوستان که سینما دوست هستند و توان مالی دارند، من را در این حوزه کمک می کنند. البته قراردادی که با آن ها دارم ضمانت برگشت پول در آن منعقد شده تا این سرمایه گذاران و کارآفرینان به آرامش خیال برسند. با این تفاسیر و از طرفی چون تعداد تهیه کنندگان واقعی بخش خصوصی کم است، انتظار می رود مسئولان در بخش پروانه ساخت و دیگر امور حمایت های بیشتری داشته باشند.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها