تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38336

 بازیگر و تهیه‌کننده سرشناس هندی با ابراز شادمانی فراوان از دیدار با مجید مجیدی، از علاقه و آمادگی خود برای همکاری با فیلمساز نامزد اسکار ایران در تولید یک فیلم بین‌المللی خبر داد.

به گزارش همشهری، مجیدی که برای ساختن نخستین فیلم انگلیسی‌زبان خود از مدت‌ها پیش در هندوستان به سر می‌برد، همچنان خبرساز است. آخرین مورد این اخبار هم اظهارنظر جکی باگنانی است که هفته گذشته با خالق «بچه‌های آسمان» در دفتر کار خود ملاقات و از این دیدار به نیکی یاد کرد. جکی که فرزند باشو باگنانی، تهیه‌کننده سرشناس بالیوودی است، ضمن تأیید همکاری خود با مجیدی، گفت که اطلاعات بیشتر را درباره این پروژه مشترک در آینده در دسترس رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

بازیگر جوان بالیوودی حس خود را از لحظه دیدار با فیلمساز نامدار ایرانی چنین توصیف کرد: همین که فهمیدم قرار است مجیدی شام را مهمان ما باشد، سر از پا نمی‌شناختم. لباس‌هایم را پوشیدم و مثل کودکی که در انتظار دیدن قهرمان خود است، در دفترم منتظرش ماندم. در مقام یک دانشجوی سینما، می‌توانم از چند نفر به‌عنوان خدایگان فیلمسازی نام ببرم که مجیدی یکی از آنهاست و من از دیدارش بسیار هیجان‌زده و خوشحال شدم.

باگنانی با اشاره به مواردی که در حضور کارگردان «رنگ خدا» مطرح شده، افزود: قرار است در یک پروژه سینمایی همکاری کنیم که چون هنوز در مراحل اولیه کار هستیم، نمی‌توانم بیش از این اطلاعات در اختیار شما بگذارم. هر آنچه لازم باشد، در آینده نزدیک با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام می‌شود. این بازیگر جوان هندی که از سال ۲۰۰۹ وارد عرصه بازیگری شده، در همین مدت کوتاه ۵ جایزه مهم برده است. «ساربجیت» نخستین فیلم باگنانی در مقام تهیه‌کننده و یکی از ۳۳۶ فیلمی است که شرایط رقابت در رشته بهترین فیلم اسکار هشتادو‌نهم را دارند.

مجیدی پس از فراغت از اکران‌های داخلی و بین‌المللی «محمد رسول‌الله(ص)»، از چند‌ماه پیش درگیر پیش‌تولید پروژه «باغ‌های معلق» در هند است؛ فیلمی که دیپیکا پادوکانه، ستاره نامدار و چهره جهانی بالیوود در آن به نقش یک زن فقیر ظاهر می‌شود. قرار است این فیلم در چند منطقه از شمال هند ازجمله دهلی و کشمیر مقابل دوربین برود. مجیدی سال ۱۹۹۸ نخستین فیلمساز ایرانی بود که با بچه‌های آسمان نامزد کسب اسکار شد و البته آن را به «زندگی زیباست» روبرتو بنینی ایتالیایی واگذار کرد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها