تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۷:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 58372

سی‌امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانانبخشی از مهمانان، هنرمندان و شرکت‌کنندگان بین االمللی سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان حملات تروریستی هفته گذشته در تهران را محکوم کردند.

به گزارش سینماسینما، بخشی از هنرمندان، فیلمسازان و شرکت‌کنندگان از کشورهاى اروپایى، آسیایى و آمریکایى طی ارسال پیام‌هایی جداگانه به دبیرخانه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اقدامات تروریستی کور و خصمانه هفته گذشته در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران را محکوم کرده و مراتب همدردی خود را با افراد داغدیده در این دو حادثه تروریستی اعلام کردند.

نمایندگان فیلم های کشورهای آلمان، ایالات متحده آمریکا، چین، فرانسه، نروژ و هلند در پیام هایى جداگانه به حوادث تروریستی تهران واکنش نشان دادند و با مردم و کودکان ایران ابراز همدردی کردند که در ادامه پیام هاى این هنرمندان را مى خوانید؛

رامونا سِر، پخش کننده فیلم (معجزه کوهستان) از کشور آلمان: آن چیز که در اخبار درباره حوادث تروریستی تهران شنیدیم، فاجعه آمیز و دردناک است. آرزوی امنیت برای شما و دوستانتان و مردم ایران دارم.

کوین اریکسون – کارگردان فیلم (گام بعد) از کشور آیالات متحده آمریکا: اخبار تهران بسیار من را ناراحت کرد و امیدوارم دیگر از این اخبار نشنوم.

سانتور جیال تهیه کننده فیلم (رودخانه) از کشور چین: اخبار بدی شنیدم. دوباره ترور…با شما و مردمتان ابراز همدردی می کنم.

لوئیک برویر – کارگردان فیلم (در قفس) از کشور فرانسه: در تهران چه خبره؟ این خیلی اتفاق اذیت کننده ایست. امیدوارم در امنیت بمانید.

پِدِر همدل کاگردان فیلم (خاکستری کوچیکه پر سر و صدا) از کشور نروژ: حملات تهران دلخراش کننده است. برای قربانیان متأسف شدم.

نیکول ون کیلِسدونک کارگردان فیلم (روزی که پدرم شاخ و برگ در آورد) از کشور هلند: در تروریسم هیچ افتخاری نیست. برای این حوادث وحشتناک متاسفم.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۹ تا ۱۵ تیر در اصفهان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها