تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 101168

هیات داوران بخش «مسابقه ملی»، «جایزه شهید آوینی» و «مستندهای معدن و صنایع معدنی ایران» دوازدهمین دوره‌ جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» معرفی شدند.

 

به گزارش سینماسینما، هیات داوران بخش «مسابقه ملی» جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» که ۷۱ فیلم راه‌یافته به این بخش، در سه گروه مستندهای کوتاه (۴۰-)، نیمه‌بلند (۷۰-۴۰) و بلند (۷۰+) را داوری خواهند کرد، معرفی شدند که عبارتند از مهوش شیخ‌الاسلامی (پژوهشگر و مستندساز)، علیرضا قاسم‌خان (مدیر فرهنگی و تهیه‌کننده)، محمدحسن دامن‌زن (مستندساز)، سودابه مجاوری (پژوهشگر و مستندساز)، وحید موسائیان (مستندساز و کارگردان سینما)، سعید عقیقی (نویسنده و منتقد سینما) و آرش لاهوتی (مستندساز و کارگردان سینما).

در بخش «جایزه شهید آوینی» این جشنواره هم اکبر نبوی (روزنامه‌نگار و تهیه‌کننده)، محمدهادی نائیجی (فیلمنامه‌نویس و کارگردان) و پناه‌برخدا رضایی (مستندساز و کارگردان سینما) ۲۹ فیلم راه‌یافته با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حوزه‌ مقاومت را داوری خواهند کرد.

هیات داوران بخش مسابقه فیلم‌های مستند معدن و صنایع معدنی ایران هم فرشاد فدائیان (پژوهشگر و مستندساز)، سیدحسین حق‌گو (مدیر فرهنگی و تهیه‌کننده) و مهرداد زاهدیان (مستندساز) هستند که در این بخش ۱۶ فیلم پذیرفته شده است.

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها