تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53697

بازدید از موزه سینماهیات سینمایى الجزایر به موزه سینما آمدند و از بخش های مختلف این موزه سینمایی دیدن کردند.

به گزارش سینماسینما، هیات سینمایى الجزایر صبح امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه به موزه سینما آمدند و از تالارهای مختلف این مکان تاریخی دیدن کردند.
«زهیر جودی بین شیخ الحسینی» مدیر کل بهینه‌سازی هنرهای الجزایر، «شهیناز محمد» رئیس سازمان بهینه سینما،«یاسین جباری» کارشناس فنی سینما از جمله مهمانان سینمایی الجزایر بودند که از موزه سینما دیدن کردند و دیدگاه خود را درباره این موزه بیان کردند.
«زهیر جودی بین شیخ الحسینی» در آغاز این بازدید سئوالاتی درباره موزه سینما و کم و کیف نگهداری وسایل اهدایی مطرح کرد و در ادامه گفت که در این بازدید با تاریخچه سینمای ایران از ابتدا تا کنون آشنا شده است.
«شهیناز محمد» رئیس سازمان بهینه سینما در ادامه به راه اندازی موزه سینما در الجزایر اشاره کرد و گفت: الجزایر موزه ای به نام سینما ندارد و تنها موزه موجود موزه ای مربوط به پوستر فیلم های الجزایری است و در حال حاضر مشغول مطالعه و تدوین طرح کلیات محتوایی موزه سینما در الجزایر هستیم.
وی ادامه در پایان گفت: بازدید از موزه سینمای ایران دستاورد مهمی برای هیات سینمایى الجزایر داشت و توانستیم با تاریخ سینمای ایران آشنا شویم. ضمن اینکه تجربه این بازدید در راه اندازی موزه سینمای الجزایر به ما کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها