تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۱:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 42247

آیدین سیار سریع در ستون طنز روزانه خود مطلبی را پیرامون نامزدی اسکار اصغر فرهادی و واکنش جواد شمقدری و بهروز افخمی منتشر کرده است.

به گزارش سینماسینما، این طنزنویس در اینباره نوشته است:

شبکه اجتماعی اینستاگرام در روزهای اخیر امکان پخش زنده و ارتباط تصویری با فالوئرها را برای همه فراهم کرده که جا دارد از همین جا برای ملت شریف ایران صبر جمیل آرزو کنیم. دیروز هم اکانت اینستاگرام رئیس جمهور ظاهرا قصد امتحان کردن این امکانات جدید را داشته که ناغافل دستش به گزینه های اشتباهی خورده و باعث شده که فالوئرهای ایشان چند لحظه ای با کفش و جوراب حضار ارتباط زنده تصویری داشته باشند.
امید داریم چهره های محبوب ملت هم از این امکان جدید برای ارتباط تصویری با مخاطبان خودشان استفاده و آنها را از گمراهی خارج کنند. برای شروع آقای عباس جدیدی می تواند شیوه جدا کردن شاخ بز بدون احتیاج به سناریو را برای هنرمندان توی خونه تشریح کند.
*
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفته: «ساختمان بیمارستان لولاگر خشتی است و مقاومت کافی را ندارد.»
از مسئولین خواهشمندیم هرچه سریعتر فکری به حال این بیمارستان کنند. در مرحله اول وجود بیمارستانی به نام لولاگر و همچنین وجود فردی به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران را تکذیب کنند. در مرحله بعد هم خدا بزرگ است. بالاخره یک اتفاقی می افتد.
*
دبیر شبکه ملی تحقیقات سرطان ضمن اشاره به نگرانی مردم از تاثیر پارازیت‌ها در افزایش ابتلا به سرطان گفته: شواهد ما بسیار کم و محدود است و هنوز در مرحله‌ای نیستیم که به صورت قطعی در باره آن صحبت کنیم.
ضمن عرض سلام و تهیت و ارسال خسته نباشید خدمت دوستان، عرض می کنیم جای هیچگونه عجله نیست. آرام آرام تحقیقات را پیش ببرید، ما هر وقت مبتلا به سرطان شدیم اطلاع می دهیم.
*
فروشنده نامزد نهایی اسکار برای فیلم های خارجی شد. یکی از سوالاتی که برای هموطنان ایجاد شده این است که ما الان باید چه کار کنیم؟
عرض شود که اگر علاقمند به سینما هستیم باید خوشحال شویم. اگر علاقمند به نظریات توطئه هستیم باید ناراحت شویم چون هالیوود از این طریق در پی ترویج بی غیرتی در میان ماست. اگر بهروز افخمی هستیم باید هر چی دم دستمان هست بشکنیم و بعد خودمان را بیندازیم در آغوش فراستی و سه مرتبه بگوییم: نمی خوام! اگر شمقدری هستیم باید سریع زنگ بزنیم به آکادمی اسکار و به بچه ها سفارش کنیم که هوای اصغرو داشته باشن. اگر کارگردان فیلم اولی هستیم باید دوربین روی دست بگیریم و دستگاه کپی از اصغر را روشن کنیم. اگر منتقدیم باید سر تکان دهیم و برای افت کیفیت هر ساله ی سینمای جهان افسوس بخوریم.
*
و در پایان:
معاون کل نظارت بر فرآورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: گاهی خمیرمرغ در تولید کالباس و سوسیس ، همبرگر و حتی کباب کوبیده استفاده می شود درحالیکه استفاده از خمیرمرغ در این فرآورده ها ممنوع است.
در این راستا جمعی از گربه ها طی تجمعی اعتراض آمیز از انکار نقش خود در تهیه سوسیس و کالباس انتقاد کرده و خواهان سهمی برابر با مرغ جهت تولید کالباس ها و سوسیس های گوشت (!) شده اند. در این زمینه یک گاو و یک گوسفند نیز در حالی که از وضعیت بوجود آمده اعلام نارضایتی می کردند به خبرنگار ما گفتند: ما هم که کلا این وسط هیچ نقشی نداریم! بقیه جانداران نیز طی نامه ای سرگشاده از صاحبان کارخانه های سوسیس و کالباس خواستند تا به طور مساوی از آنها در محصولات خود استفاده کنند.

وجود بیمارستان فرسوده تکذیب می شود.

 

صفحه روزانه #شهرونگ ▪️هفت بهمن ۹۵

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها