تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18316

خندوانهرامبد جوان به شایعه ای درباره حضور میهمانان  مهمانان سفارشی در برنامه خندوانه واکنش نشان داده است .
به گزارش سینما سینما ،رامبد جوان گفته :ما هر کاری در خندوانه می‌کنیم به آن اعتقاد داریم. این خیلی نکته‌ی مهمی است که می‌خواهم بگویم و شنیده شود. بدیهی است که منِ بچه‌ی ایران، جنگ را دیدم و یادم می‌آید که بچه محل من شهید شد. او رفیقم بود که با هم فوتبال بازی می‌کردیم و دو سال از من بزرگ‌تر بود. مشخص است که این تجربه‌ی من از جنگ است. بمباران و موشک‌باران در خاطرم هست، دوران سخت، شرایط و شهیدی که در فامیل داده شده، از خاطرم نمی‌رود. من وظیفه‌ی خودم می‌دانم که به آن دوره احترام بگذارم. کدام کشور دوره‌ای را که جنگیده، شهید داده و آثارش هنوز وجود دارد، نادیده می‌گیرد و فراموش می‌کند؟ این جزو ذات بشر است و باید به آن احترام گذاشته شود. این‌که می‌گویند، جانباز آورده پس سفارش شده، این‌طور نیست. چه سفارشی؟ یعنی ما آن‌قدر ابله و نمک‌نشناس هستیم برای اینکه جانباز به برنامه‌مان بیاید، باید به ما سفارش شود؟
منبع: خبرآنلاین
‏@khandevaneh3_official

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. لیالی
    ۲۸, مرداد, ۱۳۹۶ ۶:۱۰ ق٫ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید
    اینجانب مطالبی را در مورد برنامه خندوانه و شایعاتی در مورد آقای رامبد جوان در آمد نجومی که گرفته اند از برنامه خندوانه و اینکه شایعاتی در مورد آیتم های خنداننده شو بوجود آمده را خوانده ام. به نظر اینجانب بهترین برنامه خندوانه و بهترین بازیگر و کارگردان و کمدین آقای رامبد جوان هستند . در این برنامه خنداننده شو نه تقلبی انجام شده و نه هیچ اجرای کمدین ها مشکلی داشته است.
    مردم هیچ لیاقت ندارند که شاد باشند و برنامه شادی را نگاه کنند. روزنامه ها و هم سایت های خبری هم که همشون به دروغ به این شایعات دامن می زنند. من نمی دونم چرا روزنامه هاو سایت ها واقعیت را نمی نویسند و به این شایعات ادامه می دهند و انگار کار و زندگی ندارند و فقط کارشون این است که به شایعات دامن بزنند.هر کی بی احترامی در مورد ایشون و عوامل اجرایی خندوانه و خنداننده شو انجام داده باشه به خودش بی احترامی کرده است. امیدوارم آقای رامبد جوان یه گوششون در باشه و یه گوششون دروازه و به این شایعات هیچ توجهی نداشته باشند و به کارشون ادامه بدهند.

نظر شما


آخرین ها