تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 78809

رییس شورای صنفی نمایش گفت: همچنان موضع این شورا برای اکران «من ایرانی ام» طبق قراردادهای ثبت شده در شورای صنفی است.

 

همایون اسعدیان در پی انتشار برخی خبرها درباره  اکران «من ایرانی ام» در ۱۸ بهمن ماه گفت: این موضوع واقعیت ندارد و اگر قرار باشد تصمیم جدیدی برای اکران این فیلم بگیریم در جلسه  بعدی شورای صنفی نمایش یا یک جلسه فوق العاده اتخاذ خواهد شد. رییس شورای صنفی نمایش تاکید کرد که مواضع رسمی این شورا از طریق سخنگوی آن اعلام میشود.

به گزارش سینماسینما، ۹ بهمن ماه در فضای مجازی، ویدیویی از احمد نجفی (تهیه کننده «من ایرانی ام») منتشر شد که او اعلام کرده بود نسبت به عملکرد شورای صنفی نمایش معترض است و تا تکلیف این وضعیت روشن نشود در وزارت ارشاد تحصن خواهد داشت.

احمد نجفی نسبت به اینکه “شورای صنفی نمایش فیلمش را در آستانه جشنواره به نمایش میگذارد تا بتواند فیلم «پشت ابرها» مجید مجیدی را بلافاصله بعد از جشنواره اکران بکند انتقاد داشت اما همایون اسعدیان (رییس شورای صنفی نمایش) در پاسخ به این اعتراضات گفت:«من ایرانی ام» طبق قرارداد موجود در شورای صنفی نمایش باید بعد از «خانه کاغذی» (هفته گذشته) اکران میشد اما دست اندرکارانش، این فیلم را هفته گذشته اکران نکردند و اگر چهارشنبه این هفته هم اکران نکنند طبق مقررات شورا، فیلم دیگری جایگزین خواهد شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها