تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37404

محمد بحرانیمحمد بحرانی صداپیشه شخصیت‌های عروسکی درباره درگذشت دنیا فنی زاده اعلام کرد که همه عروسک های دنیا اکنون به خاطر از دست رفتن این عروسک گردان فقید غمگین هستند.

به گزارش سینماسینما، محمد بحرانی صداپیشه دو شخصیت عروسکی در مجموعه «کلاه قرمزی» با اشاره به درگذشت دنیا فنی زاده پیشکسوت عروسک گردانی بیان کرد: همه حرف ها درباره کار و منش خانم دنیا فنی زاده را استادانی که سال ها با وی کار کرده اند بهتر و جامع تر بیان کرده اند.

وی ادامه داد: من فقط می خواهم از احساس خود نسبت به خانم فنی زاده بگویم که اطمینان دارم تمام عروسک های دنیا امروز غمگین هستند چون فکر می کنم عروسک ها اهل هر ملیتی که باشند و با هر زبانی که حرف بزنند، فامیل هستند. عروسک ها با اهداف مشترکی از جمله شادی، صلح و خنده برای شادی بچه خلق می شوند و به نظرم کلاه قرمزی یکی از بهترین های این عروسک ها بود که حالا مادرش را از دست داده است.

این صداپیشه عروسک های تلویزیونی چون «جناب خان»، «ببعی» و «آقای همساده» در پایان با بیان اینکه امروز یکی از بدترین روزها برای همه عروسک های دنیاست، گفت: من برای خانم فنی زاده آرزوی آرامش، عشق و شادی دارم.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها