تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 69770

مدیر اسبق سازمان صداوسیما در واکنش به حواشی برخورد حجت‌الاسلام قرائتی با «آقای دوربینی» در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که به زودی آقای قرائتی عذرخواهی خواهد کرد.

به گزارش سینماسینما، عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حواشی ایجاده شده درباره برخورد حجت‌الاسلام قرائتی با حسین نمازی یا همان «آقای دوربینی» و بیرون انداختن او از مراسم سخنرانی، در صفحه اینستاگرام خود مطلبی منتشر کرد و گفت: آقای قرائتی از خدا و جناب آقای نمازی و هر کس دیگری که به دلیلی از ایشان ناراحتی به دل دارد عذرخواهی کردند.

ضرغامی با انتشار تصویری از «آقای دوربینی» نوشت: «ویدئوی برخورد آقای قرائتی با آقای حسین نمازی معروف به آقای دوربینی در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای داشته است. امروز با آقای قرائتی تماس گرفتم و در این مورد با ایشان صحبت کردم. کاملا معلوم بود که خود ایشان از این مسئله بسیار ناراحت هستند. دلیل عصبانیت‌شان را در آن برنامه برای من توضیح دادند ولی تصریح کردند که از رفتار خود پشیمان هستند. گفتند که ما فقط ۱۴ معصوم داریم و همه ممکن است خطا و اشتباه کنند.»

«آقای قرائتی از خدا و جناب آقای نمازی و هر کس دیگری که به دلیلی از ایشان ناراحتی به دل دارد عذرخواهی کردند. احتمالا با آقای دوربینی ملاقات می‌کنند و خبرش را منتشر می‌کنند. از جناب آقای قرائتی هم جز این صراحت و صداقت توقع دیگری نیست. در واقع آن چه که مایه تعجب بینندگان فیلم شده این بود که از آقای قرائتی با آن سابقه ارزشمند و شخصیت دوست‌داشتنی چنین توقعی نداشتند. به دوستان عزیزی هم که دلسوزی کردند و نوشتند که دوران ۴۰ ساله آقای قرائتی به پایان رسیده و خوب است از صفحه تلویزیون کنار رود صادقانه عرض می‌کنم آقای قرائتی تمام شدنی نیست.»

از چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد حجت الاسلام محسن قرائتی، مدرس نام‌آشنای قرآن مجید و مجری و کارشناس برنامه «درس‌هایی از قرآن» با لحن نه‌چندان مناسبی از «آقای دوربینی» می‌خواهد جلسه را ترک کند. این فیلم در شبکه‌های اجتماعی با انتقادهای زیادی از سوی کاربران همراه شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. Mahshid
    ۲۵, مهر, ۱۳۹۶ ۳:۲۴ ب٫ظ

    شرم باد به این ملا معلون که با مردم این جور برخورد زشت انجام می دهد

نظر شما


آخرین ها