تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82811

مهدی صباغ زاده بیان کرد که اگر می خواهیم سینما به رونق همه جانبه برسد، باید از فیلم ها و محصولات ایرانی حمایت کنیم.

به گزارش سینماسینما، مهدی صباغ زاده تهیه کننده  و کارگردان سینما درباره اکران فیلم های خارجی در ایران گفت: ما که هر چه گفتیم کسی گوش نکرد و کار خودشان را می کنند. من مخالف ورود و اکران فیلم های خارجی در کشور هستم. متاسفانه بعد از این همه مخالفت و آوردن دلیل، هیچ اتفاقی رخ نداد، بجز اینکه اکران آن ها از بنیاد فارابی به موسسه رسانه های تصویری واگذار شد.وی افزود: حالا که این تصمیم را گرفتند که فیلم های خارجی را اکران کنند، باید صبر کرد و دید آیا مردم از فیلم هایی که باید در کشور ما با قوانین خودمان اکران شود، استقبال  می کنند یا خیر؟!

وی ادامه داد: اگر می خواهیم سینما به رونق همه جانبه برسد باید از فیلم ها و محصولات ایرانی حمایت کنیم. اما اگر برخی قصد دارند به شعارهای حمایت از کالای داخلی پایبند نباشند و سینما و اقتصادش را از رونق بیندازند، بحث جداگانه ای است.

این کارگردان اظهار داشت: با حمایت نکردن از کالای داخلی و ورود کالای خارجی، سینما مانند دیگر حوزه ها شاهد ورود کالای قاچاق است.  مشخص نیست که چطور می خواهند این جریان را جمع و جور کنند.

صباغ زاده بیان کرد: حالا که تصمیم گرفتند باید منتظر بمانیم چه فیلم هایی، به چه نحو، در چه سالن هایی، با چه تعداد صندلی اکران می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها