تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 67192

سیدعباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب به تماشای نمایش “هفت عصر هفتم پاییز” به کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی رحیم نوروزی و لیلا بلوکات نشست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «هفت عصر هفتم پاییز» به کارگردانی ایوب آقاخانی نشست.

به گزارش سینماسینما، سیدعباس صالحی بعد از پایان اجرای این اثر نمایشی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی اظهار کرد: کاری که امشب روی صحنه رفت یکی از آثار خوبی است که این روزها در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته و به نظر من نشانگر دو مسیری بود که مخاطب را از حال به گذشته و از گذشته به حال می‌رساند؛ موضوعی که می‌تواند برای همه ما دارای نکات ارزشمندی باشد که می‌توانیم به آن توجه کنیم.

وی ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس آنچنان برای ما ارزشمند و پویاست که اصلا متعلق به زمان گذشته نیست و هیچ‌گاه آن را نمی‌توان فراموش کرد. این روایت نمایشی که امشب با هنرنمایی دوستان شاهد اجرای آن بودیم، روایتی خاص از دورانی بود که همه به آن احترام می‌گذاریم. به هر حال در این نمایش روایتی از زندگی شهید محمد جهان‌آرا با نگاه به گذشته و حال روایت می‌شود که در نوع خود روایت بسیار جذابی است. به اعتقاد من افرادی چون شهید جهان‌آرا به هیچ عنوان متعلق به گذشته نیستند چرا که گذشته این عزیزان، حال ماست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  تصریح کرد: کاری که طبعا ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانیم روی  آن تمرکز بیشتری داشته باشیم، توجه به نیروهای پرنشاط این حوزه است که بسیار فعال و پرتکاپو در تئاتر کشور ما حضور دارند. اتفاقا حضور من در اجرای نمایش «هفت عصر هفتم پاییز» هم به همین جهت بود که این روایت پرتکاپو را ارج بگذاریم و به طور حتم این آخرین  حضور من در چنین آثاری نخواهد بود و قطعا در روزهای آینده حضور مستمری در تالارهای نمایشی خواهم داشت.

نمایش «هفت عصر هفتم پاییز» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی و بازی رحیم نوروزی هر روز ساعت ۱۹ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

 

منبع:ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها