تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91550

 

محمدرضا ستوده طنز نویس در جهان صنعت نوشت :

🔹چند روز پیش وزیر کشور در یک نشست خبری در مورد تخریب باغی در فشم به اسم ایشان و حواشی پیش آمده گفت: من هنوز خانه‌ای ندارم و صاحبخانه نیستم.

🔸بعد از گفتن این جمله کل کشور برای لحظاتی در سکوت فرو رفت و بیش از نیمی از کشور برای وزیر کشور بغض کردند.
بلافاصله سازندگان برنامه «بگو سیب» تلویزیون اینترنتی تی‌وی‌پلاس دوربین‌شان را برداشتند و به خانه مستاجری وزیر کشور رفتند و از وضعیت زندگی اسفناک ایشان گزارش تهیه کردند. در طول این گزارش مشخص شد که وزیر کشور و خانواده محترم‌شان هشت ماه است که گوشت نخورده‌اند و قیافه میوه‌ها را هم فراموش کرده‌اند. پسر ایشان ۹ ماه است که سرشان درد می‌کند ولی توان خرید ژلوفن را ندارند و صبح تا شب از درد به خودش می‌پیچد.

🔹رامبد جوان کمپینی را در برنامه خندوانه راه‌اندازی کرده تا کسانی که دوست دارند به وزیر کشورشان کمک کنند بتوانند کمک‌هایشان را از طریق شماره‌گیری *۲۰۰*۲۰# به دست ایشان برسانند. من هم شماره کارتم را می‌گذارم تا کسانی که به رامبد جوان اعتماد ندارند کمک‌هایشان را به من بدهند تا من برای وزیر کشور یک خانه بخرم!

🔸قرار شده احسان علیخانی هم در برنامه ماه عسل سال آینده ایشان را به عنوان وزیر فقیر یک کشور ثروتمند به برنامه بیاورد تا الگویی باشد برای مسوولان دیگر.

🔹ملت ایران…اگر ذره‌ای انسانیت و مهربانی برایتان باقی مانده، یک وعده در روز کمتر چنجه و شیشلیک بخورید تا وزیر کشورتان صاحبخانه شود و شرمنده خانواده‌اش نباشد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها