تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 102221

تهیه‌کننده یک برنامه تلویزیونی به این پرسش که در برخی گزارش‌های تلویزیون پاسخ سوالات به مردم دیکته می‌شود، پاسخ داد.

به گزارش سینماسینما، سعید نوری آزاد تهیه‌کننده «برای ایران» درباره این برنامه که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی برای شبکه آموزش تولید شده است، اظهار کرد: «برای ایران» یک میان برنامه است که در ۱۶۰ قسمت و به مدت یک دقیقه تولید شده است. این برنامه با موضوع هویت ملی از اواسط تابستان مطرح شد و بعد از تغییراتی در شکل و محورها به طراحی فعلی رسیدیم. حدود ۲۰ قسمت آن روی آنتن رفته و به دلیل موضوع قابل تعمیم و ساختار خوبی که دارد، قرار است از شبکه‌های مختلف تلویزیونی نیز پخش شود.

این تهیه‌کننده با اشاره به پرسش محوری این میان برنامه مبنی بر اینکه برای ایران چه کار کرده‌ایم، گفت: هر اتفاقی که می‌افتد، می‌گوییم مسؤولان کشور چه کرده‌اند؛ البته سوال به حق و واردی است اما در این راستا مسؤولیت فردی و اجتماعی مردم فراموش شده و باید گفت من چه کاری انجام داده‌ام و این سوال در همه حوزه‌ها وجود دارد.

او در پاسخ به اینکه آیا در برخی از گزارش‌های مردمی پاسخ سوالات به مردم داده می‌شود؟ بیان کرد: برخی رسانه‌ها اعم از تصویری و مکتوب برای اینکه بتوانند هدایت شده و با جهت‌گیری جواب خود را بگیرند این کار را می‌کنند و گاهی نیز یک نفر که حاضر می‌شود جلوی دوربین پاسخ بدهد بلد نیست حرف بزند به همین دلیل مجبورند پاسخ را به او بدهند که البته این کارها از اساس اشتباه است و این کار به بدنه رسانه ضربه جدی می‌زند اما این ذهنیت که همه فکر می‌کنند پاسخ‌ها به مردم دیکته میشود ظلم بزرگی در حق بچه‌های رسانه و بطور خاص بچه‌های تلویزیون است، اگر فردی خطا می‌کند نباید آن را به پای بدنه و کل رسانه نوشت.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها