تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35254

سلام بمبئیسینماسینما، علی پاکزاد– تهیه‌کننده فیلم «سلام بمبئی» تاکید کرد افزایش چشم‌گیر فروش فیلم‌ها، منجر به افزایش دستمزد عوامل خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «سلام بمبئی» توانست رکورد فروش را در اولین روز اکران عمومی بدست بیاورد. این فیلم در اولین روز اکران، ۳۶۰ میلیون فروش داشت که توانست رکورد فروش یک فیلم را در روز نخست اکران به نام خود ثبت کند. این فیلم همچنین در یک روز بیشترین مخاطب را جذب کرد و از این حیث نیز در سال ۹۵ رکورددار است. این فیلم همچنین بهترین فروش آخرهفته را نیز به نام خود ثبت کرده است.

در این شرایط سئوالی به وجود می‌آید که آیا این افزایش فروش‌ها روی دستمزد‌های دست‌اندرکاران نیز نقشی دارد؟

جواد نوروز بیگی تهیه کننده «سلام بمبئی» در گفت‌وگو با سینماسینما، درباره افزایش دستمزد عوامل فیلم‌های سینمایی گفت: «قطعا هر صنعتی نسبت به وضعیت اقتصادی که دارد، به کارمندان و کسانی که در آن حوزه مورد نظر فعالیت می‌کنند دستمزد می‌دهد. سینما هم به همین صورت عمل می‌کند. اکنون شاهد به وجود آمدن اتفاقات خوبی در سینما هستیم. زمانی که سینما و فیلم‌های سینمایی خوب بفروشند طبعا عوامل هم از این موضوع سود می‌برند. به شخصه اعتقاد دارم که شرایط نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است. به تبع زمانی که فروش فیلم‌ها بهبود یابد، دستمزدها نیز ارتقا پیدا می‌کند.»

او ادامه داد: «این افزایش دستمزدها در فیلم «سلام بمبئی» هم به نوعی نمود پیدا کرد. طبیعی است که با افزایش فروش فیلم‌ها دستمزد دوستان نیز بیشتر شود. معتقدم که اکنون تحولی در این عرصه در حال به وجود آمدن است که باید آن را به فال نیک بگیریم. یک حرکت کلی شکل گرفته است. بازیگران و کسانی که در سینما فعالیت دارند با افزایش دستمزد روبرو هستند. بازیگران ما شرایط خوبی را امروز تجربه می‌کنند. زیرا دستمزدهای قابل توجهی دریافت می‌کنند.»

نوروزبیگی تاکید کرد: «حتی اگر فیلم‌های ما فروش خوبی هم نداشته باشند باز هم دستمزدها افزایش پیدا می‌کنند. بازیگران هم اکنون شاهد این افزایش دستمزد هستند. آنها دستمزدهای خوبی دریافت می کنند و دیگر برایشان اهمیتی ندارد که در چه فیلمی یا چه نقشی حضور داشته باشند. زمانی که این دستمزدها بالا برود دیگر کاهش پیدا نمی‌کند. این افزایش برای عوامل و فنی و کسانی که پشت صحنه هستند هم صدق می‌کند.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها