تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۷:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1204

رئیس رسانه ملی، شب گذشته به همراه معاون سیما از پشت صحنه برنامه خندوانه شبکه نسیم بازدید کرد. او با عوامل این برنامه به گفت‌وگو نشست و از آنان تقدیر بعمل آورد. سرافراز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش گروه سازنده این برنامه پربیننده گفت: آمده‌ام تا به گروه زنده خندوانه خسته نباشید بگویم.

رئیس رسانه ملی در سخنان خود ضمن اشاره به موفقیت این برنامه در جذب مخاطب تصریح کرد: این برنامه از پنج ویژگی مهم برخوردار است که باعث موفقیت آن شده است.

وی یادآور شد؛ ویژگی اول اینکه خندوانه برنامه‌ای است که از اتاق فکر برخوردار است و به همین دلیل آنچه تولید می‌شود موردتوجه قرار می‌گیرد. ویژگی دوم برنامه که ویژگی مهمی محسوب می‌شود، این است که برنامه خندوانه دنبال یک جریان‌سازی اجتماعی است، وموضوعاتی که در خندوانه به آن پرداخته می شود، نقطه‌ای نیست، بلکه استمرار و مداومت دارد.

سرافراز، ویژگی دیگر این برنامه را تنوع در آیتم‌های آن دانست و تاکید کرد این تنوع و نیز کوتاه بودن بخش‌های مختلف از عوامل جذب مخاطب است. وی در ادامه، ویژگی چهارم برنامه را خلاقیت و نوآوری دانست و تاکید کرد برنامه‌ای که از این ویژگی برخوردار باشد، جایگاهش در نزد مخاطب ارتقاء می‌یابد.

رئیس رسانه ملی ویژگی دیگر این برنامه را در عنوان آن «خندوانه» دانست و گفت: این عنوان یعنی ایجاد نشاط در مخاطب و برنامه نیز به خوبی توانسته است آنچه را که در عنوان دارد به مخاطبش انتقال دهد.

رئیس رسانه ملی در پایان ابراز امیدواری کرد که این برنامه  پویاتر و سرزنده‌تر ادامه داشته باشد.

در این بازدید همچنین رامبد جوان، مجری و کارگردان برنامه خندوانه، به تشریح بخشی از فعالیت‌ها در برنامه پرداخت و گفت: در خندوانه تلاش کرده‌ایم فرهنگ شهرهای مختلف کشور را به مردم معرفی کنیم. وی افزود: در این برنامه نشان دادیم که جامعه نشاط عمومی دارد و باید از این ظرفیت، با در نظر گرفتن لهجه‌ها، موسیقی‌های محلی و فرهنگ مناطق مختلف، برای ایجاد نشاط اجتماعی مختلف بهره برد.

رامبد جوان به مسابقه کتابخوانی در برنامه اشاره کرد و افزود: این کار با استقبال بی‌نظیر مردم رو‌به‌رو شده است که جای خرسندی فراوان دارد.

مجری برنامه خندوانه گفت: میهمانان برنامه ترکیب متنوعی از گروه‌های مختلف از قبیل هنرمندان، نخبگان، پزشکان، دانشمندان و گروه‌های شغلی از اصناف مختلف هستند.

وی به ارسال تقدیرنامه‌های متعدد از سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی برای برنامه اشاره کرد و افزود: این بازتاب اجتماعی نشان از موفقیت اهداف برنامه دارد.

در ادامه این دیدار صمیمانه، کرمی مدیر شبکه نسیم گفت: خندوانه در بسیاری از مسائل شهروندی و عمومی و درگیر کردن مردم به شادی و نشاط به شکلی هنرمندانه تلاش کرده است و نتایج آن را در طرح‌های اجتماعی نظیر “قطره قطره” و طرح‌های خیرخواهانه در ماه رمضان می‌توان مشاهده کرد.

وی افزود، رسانه با این برنامه شادی ونشاط را به خانه‌ها برد و لحظات فراغت مخاطبان را با لحظاتی شاد به خود اختصاص داد. دکتر کرمی تلاش همکارانش را در تولید برنامه خندوانه ستودنی دانست.

پورمحمدی معاون سیما نیز با تشکر از عوامل پشت صحنه خندوانه گفت: “در مجموع، خندوانه برنامه بسیار خوبی است که توانسته رضایت مردم را جلب کند. این برنامه را اکثر مردم اعم از مذهبی، سنتی، مدرن و اقشار مختلف تماشا می‌کنند و این موفقیت ای خندوانه محسوب می شود.

در پایان، رئیس سازمان صداوسیما با اهداء لوح از عوامل برنامه خندوانه قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها