تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 86844
چند وقتی می‌شود که در فضای مجازی شایعاتی رواج یافته حاکی از این‌که در سال‌های اخیر یکی از معیارهای تولیدکنندگان آثار تصویری و نمایشی شمار دنبال‌کنندگان و به‌اصطلاح امروزه فالوورهای بازیگران در صفحات مجازی بوده است.

به گزارش سینماسینما، پرستو صالحی در این باره گفت: «فعالیت مجازی و تعداد فالوورهای اینستاگرم را نمی‌توان معیاری برای انتخاب بازیگر قرار داد. من در صفحه ، هم فعالیت بالایی دارم و هم فالوور‌های نسبتا زیاد، اما دعوت به همکاری نمی‌شوم. باید پذیرفت که بازیگری فرازوفرود‌هایی دارد؛ یک‌سال بر وفق مراد بازیگری است و سالی نه. همیشه بهار یک نفر نیست، موضوعی که در سراسر دنیا وجود دارد.

اکنون بازیگران با قابلیت‌هایی که دارند پا به عرصه سینما می‌گذارند، در صورتی که ١٠‌سال گذشته به این شکل نبود، برای همین دوستانی که حالا به سینما ورود پیدا می‌کنند، تئاتری‌ها و تحصیلکرده‌ها هستند؛ زحمت کشیده‌اند و ملاک انتخاب‌شان زیبایی نیست، بنابرین استعدادها هستند که مورد توجه قرار گرفته‌اند، نه فعالیت مجازی، البته هنرمندی که در فضای مجازی حضور دارد، نباید به رسالتش ضربه بزند. برخی می‌گویند ازدواج مانعی برای بازیگری است، در صورتی که این‌طور نیست، نیمی از بازیگران ما متاهلند و هنوز از آنها دعوت به همکاری می‌شود؛ هنرمندانی موفق.

باید پذیرفت که این کار فرازوفرودهایی دارد که باید آن را پشت سر گذاشت، تا این دوران طی شود و اگر افراد از توانایی برخوردارند، مجددا دعوت به همکاری شوند و نقش‌آفرینی کنند. البته گله‌مندبودن بازیگران امری طبیعی است، من هم زمانی که جوان‌تر بوده‌ام از این موضوع گله‌مند بوده‌ام.»

منبع: شهروند

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها