تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7460

اخیراَ عده ای از بازیگران زن بنا به دلایلی جوی مبنی بر بی‌اخلاقی در سینما را راه انداخته اند که من نمی پسندم از نظر من خود هر فردی با رفتارهایش بیان می کند که چکاره است.به گزارش سینماسینما، گلستانی با اشاره به باند بازی های موجود در سینما عنوان کرد: باید بررسی کرد که چرا یک تعداد از افراد همواره در پروژه های سینمایی حضور دارند و به طور کلی عوامل فیلمها را مشخص می کنند اما یکسری دیگر در خانه می نشینند.

این بازیگر با اشاره به موضع گیری های اخیر برخی از بازیگران زن در خصوص بی اخلاقی در سینما و تلویزیون تصریح کرد: از نظر من این حرفها چرت و پرت است زیرا حضور سالم و موفق در سینما به خود فرد بستگی دارد در هر حرفه ای ممکن است این اتفاق بیافتد.رفتار هر آدمی نشان دهنده کار اوست نه جوی که در آن کار می کند.

وی خاطر نشان کرد: اخیراَ عده ای از بازیگران زن بنا به دلایلی چنین جوی را راه انداخته اند که من نمی پسندم از نظر من خود هر فردی با رفتارهایش بیان می کند که چکاره است. بیوگرافی افراد مشخص می کند که تا حالا چکار کرده اند در همه جوامع بشری و در دنیا چنین مسائلی وجود دارد اما این جوی که اخیراَ بعضی از آنها به راه انداخته اند به خاطر مسائل شخصی خود آنهاست باز هم تأکید می کنم که رفتار هر آدمی نشان می دهد که چکاره است.

منبع: میزان

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها