تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91704
پروانه معصومی گفت: بازی من در سریال «شرایط خاص» دلایل متفاوتی دارد. در اولین گام قصه این سریال را به شدت دوست داشتم و از طرفی بازیگران بسیار خوبی در این مجموعه دور هم جمع شده اند که دومین عامل پذیرش این نقش از سوی من بود.

به گزارش سینماسینما، پروانه معصومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص بازگشت خود به عرصه بازیگری گفت: من هیچ وقت کاملاً از عرصه بازیگری جدا نشده بودم. گه گاه در سینما کار می کردم اما طی سالهای اخیر بار دیگر می خواهم بازی در عرصه تلویزیون را با سریال «شرایط خاص» تجربه کنم.

او دلیل کم کار بودن خود را اینگونه توصیف کرد: واقعیت امر طی این سالها آنچنان پیشنهاد جذابی نداشتم تا بخواهم به بازی در آن فکر کنم. به من نقش هایی پیشنهاد می شد که ترجیح می دادم به جای بازی در آنها بیکار باشم.

این بازیگر درباره نقش خود در سریال «شرایط خاص» تاکید کرد: در شرایط خاص نقش چندان متفاوتی را بازی نمی کنم. البته این سریال کاملاً مجموعه ای کمدی است که من در آن نقشی جدی را بازی می کنم که در نوع خود اتفاق جالبی در کلیت اثر است.

معصومی در مورد احتمال بازی در سریال «موسی (ع)» تصریح کرد: هنوز پیشنهادی از سوی جمال شورجه برای بازی در این سریال به من نشده اما اگر این پیشنهاد صورت گیرد با کمال میل و اشتیاق دوست دارم در این مجموعه بازی کنم.

منبع: میزان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها