تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91604
پرویز پرستویی ضمن تقدیر از عملکرد کیمیا علیزاده در مسابقات جهانی، از پرچم داری او بازی های آسیایی جاکارتا ابراز خشنودی کرد.

به گزارش سینماسینما، پرویز پرستویی با انتشار تصویری از کیمیا علیزاده اولین بانوی ورزشکار ایرانی که موفق به کسب مدال المپیک شده است، نوشت: «کیمیا علیزاده عزیز دختر قهرمانم، انتخاب شما در بیست سالگى به عنوان دومین پرچمدار کاروان ورزشى کشورمان در مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره بازیهاى آسیایى نشان از جایگاه والا و انکارناپذیر شیر دختران و زنان ایرانمان دارد.

اینکه روز ٢٧ مرداد در پیشانى قهرمانان و ورزشکاران کشورمان در جاکارتا پرچم کشورمان را در دست خواهى گرفت نشان دهنده عزت دختر و زن ایرانیست،

خوشحالم که به عنوان تنها دختر مدال آور بازیهاى المپیک و دارنده مدالهاى نقره و برنز قهرمانى جهان در رشته تکواندو روز به روز شاهد درخشش بیشتر تو هستیم تا دختران و زنان کشورم بیش از پیش باور کنند داراى بالاترین توانایى هاى ممکن در عرصه هاى بین المللى هستند.
دخترم آن مدال برنز کمتر از دو ماه قبل خود در آسیا را فراموش کن. آن را شکست تلقى نکن. همه ما مى دانیم که عمل جراحى سختى را پشت سر گذاشته بودى. همه ما مى دانیم با کلى آسیب دیدگى شدید قبل از عمل جراحى خود، فینال قهرمانى جهان را واگذار کرده بودى،
و همه ما مى دانیم در بازیهاى آسیایى ٢٠١٨ جاکارتا و المپیک ٢٠٢٠ توکیو دوباره با تمام توان خواهى درخشید و تحسین همگان را بر مى انگیزى.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها