تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 73346
پولاد کیمیایی از حذف نام یغما گلرویی از تیتراژ فیلم «قاتل اهلی» انتقاد کرد و متنی را برای این هنرمند به اشتراک گذاشت.

به گزارش سینماسینما، پولاد کیمیایی بازیگر فیلم «قاتل اهلی» با انتشار تیزری از این فیلم در اینستاگرام، به حذف نام یغما گلرویی از تیتراژ این فیلم واکنش نشان داد.

این بازیگر نوشت: «روزگاریست که میکشنت و سر هفتت زار میزنن …درد و دلیست از یک هنرمند به هنرمندی دیگر ..برای یغما مینویسم …یغمای عزیزم صدای من واسطه بود برای شنیده شدن ترانه‌هایت شما نیاز نداری نام برده شوی شما شعرهات مفهوم اسمت شده که خواننده‌ها سالهاست اسمت را میخوانند.

این بار هم به ترانه‌هایت أسمت حک شده و خود از عمق جنس فیلم مفهوم میگیرد… این شخصیت بی شما رنگی نداشت و حرفی هم نداشت …علی معلم هنوز بین ما بود که من در جشن دنیای تصویر از شما دعوت کردم به فیلم قاتل اهلی بپیوندی و ما با هم بعد چندین سال کار پیوسته در کارهای کیمیایی و کارهای دیگر دوباره هم صدا شدیم.

ولی افسوس که این فیلم تهیه کننده‌ای دارد که خود «قاتل اهلی» این اثر است. اثری که شاید وصیت یک سینماگر قدیمی باشد. از نظر من فیلمی مهم است که سند تاریخی میشود ..از فساد در اقتصاد میگوید که در پی حذف کردن و بلعیدن خود شده است. جوانان یتیم را اهرم فشار میکند و حالا اصلاحات به خود خانه قهرمان هم رسیده و حاجی قصه دخترش عاشق یک خواننده معترض شده است، در نهایت برای اولین بار قهرمان قصه کیمیایی توبه میکند ولی دیر است پاداشش مرگیست که در کف خیابان خلوت همین شهر اتفاق میفتد، أو در نهایت حذف میشود تا فساد ادامه یابد ….فقط خواننده است که سهم خودش را از فیلم میگیرد چون کنار مردم است از جنس مردم و متعهد که حرف دل آنها را فریاد میزند …حذف و کوچک کردن کاراکتر بهمن فیلم قاتل اهلی توسط تهیه‌کننده یک برنامه بود که أو قصد داشت آن را اجرا کند.

آقای قوچانی از اول تا الان برنامه داشت که دست در مفهوم کلی فیلم ببرد تا دیگر فیلم قطب بازدارنده نداشته باشد …ولی به یاری همه دوستان أهل فن این اتفاق میسر نشد و فیلم هر چند لطمه دیده و زخم خوده ولی در بیان لکنت ندارد و حرف اساسی دارد . ایشون بدون اجازه بنده و صاحب اثر و حتی موزیسین فیلم و شاید هم شما به خود اجازه داد صدای خواننده ای را روی تصویر من بگذارد تا اشعار شما را بخواند …اگر قرار بر این بود چرا این همه راه را رفته‌ایم خب انتخابی بهتر میکردیم تا هم سو با فیلم باشد …آیا کسی که تابلوی نقاشی هنرمندی را میخرد از یک ناشناس گرفته تا داوینچی چون پول داده است باید در آن دست ببرد و اسم خودش را روی تابلو بنویسد ؟ ایشون کمر به قتل فیلم خودش بسته و من سکوت میکنم زیرا الان وقتش نیست تا خیلی چیز ها بازگو شود چون به نفع فیلم نیست …از شما تشکر میکنم که با ما بودی از اولش تا این جا.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. هایکو
    ۶, آذر, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

    این یادداشت مربوط به حذف نام یغما نیست چون اسم ایشان به وضوح در تیتراژ آمده است.موضوع احتمالا مربوط به خواندن ترانه های ایشان توسط خواننده دیگر است.

نظر شما


آخرین ها