تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 101459

کیهان نوشت :اکران یک فیلم آمریکایی هنجارشکن در سینمایی در بجنورد موجی از واکنش ها و اعتراضات مردمی و فعالان فرهنگی استان را در پی داشته است.

به گزارش تسنیم، گزارش ها حاکی است در این فیلم هالیوودی صحنه های هنجارشکنی به نمایش درآمده که متاسفانه مخالف شئون اسلامی بوده و موجی از اعتراضات و انتقادات قشر مومن و دیندار خراسان شمالی را برانگیخته است.

حجت الاسلام سید محمد افشین فر دبیر قرارگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی با انتقاد از اکران این فیلم هنجارشکن گفت: متاسفانه تابوشکنی و انجام فعالیت های خارج از عرف اسلامی به یک عادت تبدیل شده و برخی می خواهند واکنش ها را درخصوص این رفتارهای هنجارشکن، بسنجند.

وی افزود: وقتی گلوگاه های فرهنگی شهر را به دست افرادی که هیچ تخصصی در این امور ندارند به اسم خصوصی سازی واگذار می کنند، باید منتظر چنین اتفاقاتی نیز باشیم. بحث کاملا یک بحث تخصصی است و اینکه گفته می شود این فیلم برای یک عده خاص به نمایش درآمده کاملا انحرافی و فرار رو به جلو است.

جمعی از فعالان فرهنگی استان نیز در فضای مجازی خواستار پاسخگویی مدیرکل ارشاد اسلامی استان و حتی استعفای وی در پی انجام این حرکت غیر اسلامی شده اند.

در پی این اقدام غیر حرفه ای این سینما که توسط بخش خصوصی اداره می شود، توسط دادستانی بجنورد پلمب شده است و خبرهایی از پیگیری های قضایی این موضوع به گوش می رسد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها