تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 4921

کوئنتین تارانتینوانجمن ملی سازمان‌های پلیس آمریکا به کمپین تحریم فیلم «هشت نفرت‌انگیز» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو اضافه شد.

به گزارش «سینماسینما»، انجمن ملی سازمان‌های پلیس آمریکا (NAPO) تازه‌ترین گروهی است که در اعتراض به صحبت‌های کوئنتین تارانتینو علیه خشونت پلیس این کشور خواهان تحریم فیلم‌های او شده است.

به گزارش ورایتی، این انجمن که خود را نماینده ۱۰۰۰ واحد و انجمن پلیس و بیش از ۲۴۱ هزار نیروی قانون در سراسر آمریکا می‌داند، روز جمعه از اعضای خود خواست از تحریم حمایت کنند و با هیچ یک از پروژه‌های بعدی تارانتینو همکاری نکنند.

تارانتینو شنبه پیش در راهپیمایی اعتراض‌آمیز مخالفان خشونت پلیس در نیویورک ماموران پلیس را «قاتل» نامید.

انجمن ملی سازمان‌های پلیس آمریکا در بیانیه‌ای که در وبسایت این انجمن منتشر شده، آورده است: «ما از ماموران می‌خواهیم از انجام خدمات ویژه یا خدمات خارج از ساعات کاری مانند تأمین امنیت، کنترل ترافیک یا مشاوره فنی برای هر یک از پروژه‌های تارانتینو خودداری کنند. ما باید یک پیام بلند و آشکار بفرستیم که اعلام کنیم این‌گونه لفاظی‌های نفرت‌انگیز علیه ماموران پلیس غیر قابل قبول است.»

پیش از این اتحادیه‌های پلیس در نیویورک، لس آنجلس، هیوستن، نیوجرزی، شیکاگو و فیلادلفیا فیلم‌های تارانتینو را تحریم کرده‌اند.

این اقدام در واکنش به اظهارات کارگردان آمریکایی در راهپیمای ۲۴ اکتبر در نیویورک سیتی صورت گرفته است. این راهپیمایی چهار روز بعد از کشته شدن راندلوف هولدر افسر پلیس نیویورک در حین انجام وظیفه با شلیک گلوله برپا شد.

تارانتینو در این راهپیمای گفت: «من یک انسانم و وجدان دارم و اگر شما باور دارید که قتل اتفاق می‌افتد، پس باید برخیزید و در برابر آن بایستید. من اینجا هستم که بگویم طرفدار مقتول هستم.»

کارگردان و فیلمنامه‌نویس برنده اسکار ادامه داد: «اگر همه چیز درست بود این پلیس‌های قاتل باید به زندان می‌افتادند یا حداقل متهم می‌شدند. وقتی شاهد قتل هستم، نمی‌توانم بی‌تفاوت بمانم… باید یک قتل را قتل بنامم و باید قاتلین را قاتلین بنامم.»

شرکت واینستین که فیلم «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) به کارگردانی تارانتینو را از ۲۵ دسامبر (۴ دی) روانه سینماها می‌کند، هنوز نسبت به صحبت‌های تارانتینو و واکنش‌ها به آن واکنش نشان نداده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها