تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 55346

پژمان+بازغیفیلم سینمایی “توچال” به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه‌کنندگی سیدمحسن جاهد با پایان تدوین و ساخت موسیقی در حال حاضر در مرحله صداگذاری قرار دارد و بزودی آماده نمایش خواهد شد.
به گزارش سینماسینما، تدوین  فیلم سینمایی “توچال” به طور مشترک توسط کاوه ایمانی و مژده قاجاریه انجام شده و ساخت موسیقی نیز برعهده بابک میرزاخانی است. سیدمحمود موسوی نژاد نیز صداگذاری را انجام می دهد.

هنوز وضعیت اکران دقیق فیلم جدید آهنگرانی مشخص نیست و در طی یکی – دو هفته آینده و با مشخص شدن پخش کننده، تاریخ دقیق نمایش این فیلم نیز مشخص خواهد شد.

لیلا زارع، پژمان بازغی، شهاب شادابی، دیبا زاهدی، علی فرهنگی، مانی طرلان، امیر هدایتی، بیتا ایمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

“توچال” یک ملودرام عاشقانه است و در خلاصه داستانش آمده: نوید عضو قدیمی گروه امداد و نجات پیست توچال به دعوت مهران دوستش که سرپرست تیم است بعد از سال ها به پیست بازمی گردد. با بازگشت نوید به پیست اتفاقاتی رخ می دهد که خط اصلی داستان این فیلم را شکل می‌دهد…

آهنگرانی پیش از این ساخت فیلم سینمایی “یکی برای همه” را در کارنامه خود داشته و “توچال” دومین فیلم بلند این کارگردان محسوب می شود.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها