تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 68367

فیلم«یه وا» به کارگردانی آناهید آباد به عنوان نماینده سینمای ارمنستان برای رقابت در نودمین دوره جوایز اسکار در بخش بهترین فیلم خارجی زبان انتخاب شد. هیئت معرفی فیلم ارمنستانى به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی آمریکا ( اسکار) فیلم «یه وا» ساخته آناهید آباد را برای رقابت در رشته اسکار بخش فیلم غیر انگلیسی زبان معرفی کرد.

به گزارش سینماسینما، انجمن دستیاران و برنامه ریزان به آناهید آباد در پیامی تبریک گفتند.

 

سرکار خانم آناهید آباد
می دانیم که شما اکنون دیگر پیام های شادباش بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر و سیاست دو کشور ایران و ارمنستان را دریافت کرده اید. اما می خواهیم تا پیام ما را نه پیام تبریک بلکه سپاس رفقایتان تلقی کنید . سپاسی سرخوشانه بابت همه ی سالهای حضور و تلاش های مفید و موثرتان در سپهر سینمای ایران و عرصه ی طاقت فرسای فعالیت های صنفی و سینمایی .
معرفی فیلم نفیس “یه وا ” اثر ارزشمند شما از طرف کشور صاحب فرهنگ و هنر ارمنستان به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی ” اسکار ” ، بیش از پیش رویای همیشگی همه ی ما که دست یافتن به هنر اصیل و بدون مرز بوده است را به واقعیت نزدیک کرد.
سرکار خانم آباد ما شما را رفیق ، ثمره و حاصل عمر و فخر سینمای ایران و صنف مان و وجودتان را مایه ی امیدواری اهالی سینمای این مرز و بوم می دانیم .
با آرزوی درخشش پی در پی در تمامی عرصه های زندگی .
انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها