تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 65581

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی کسب جایزه معتبر بهترین کارگردانی و بازیگری بخش افق‌های جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز را به وحید جلیلوند و نوید محمد‌زاده و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم مونترال را به حسین نمازی تبریک گفت.

به گزارش سینماسینما، متن پیام تبریک دکتر ابراهیم داروغه‌زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی به این شرح است:

بنام خداوند خالق زیبایی‌ها

هنرمندان فرهیخته و گرامی
جناب آقایان وحید جلیلوند، نوید محمدزاده و حسین‌ نمازی

دریافت جایزه معتبر بهترین کارگردانی و بازیگری بخش افق‌های جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز و جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم مونترال گوارای وجودتان باد.
این روزها سینمای ایران در بحبوبه خشونت‌های ناعادلانه و ظالمانه علیه بشریت و در میان انواع هجمه‌های غیرفرهنگی به شخصیت والای انسانی در اقصی نقاط دنیا، بهترین رسانه برای یادآوری و انتقال مفاهیم اخلاقی به جهانیان است.
تلاش و موفقیت فعالان عرصه فرهنگ و هنر ایران زمین، فارغ از شادی آفرینی برای علاقه‌مندان به هنر هفتم، بیشتر از این منظر ستودنی است که در قالب تصویر و با درخشش‌های متعدد در محافل جهانی، دین خود را در بسط اندیشه‌های والا و ماندگار به جامعه انسانی ادا می‌کند.
با ابراز شادمانی و تبریک به مناسبت کسب این ‌جایگاه شایسته، برای همه سینماگران کشورم آرزوی توفیق بیشتر در مسیر تحقق سینمای اندیشه‌ورز و متعالی دارم.

دکتر ابراهیم داروغه‌زاده
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها