تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 94512

روزنامه ۱۹دی در سرمقاله شماره سه شنبه ۳۰مرداد به قلم مهدی مصاحب نوشت :
▫️مارموز فیلم اکران نشده‌ای به کارگردانی کمال تبریزی درباره زندگی شخصی به نام قدرت است که سودای رسیدن به قدرت به هر قیمتی را دارد.

▫️حادثه تجمع اعتراضی هفته گذشته مدرسه فیضیه قم، اگرچه از سوی برخی جریان‌های سیاسی و بی نام و نشان برگزار و به تاکید برخی بیانیه‌های رسمی نهادهای مقدس نظام، خودجوش انجام شده است؛ اما بدون شک محتوای مشکوک برخی پوسترها و تراکت‌های حاملان و حاضران این اجتماع، نشان از حضور پشت پرده مارموزها و نفوذ خودسرها دارد.

▫️هشدار به موقع و ارزشمند مرجعیت تشیع و عالمان بزرگ حوزه و همچنین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در تبری از این چنین رفتارهای غیراخلاقی و خودسرانه و برخورد قاطع و سریع و آشکار مراکز مقتدر و نهادهای بی طرف امنیتی و قضایی کشور با عناصر و عوامل چنین فجایعی، می‌تواند برای همیشه پرونده خودسری مارموزهای نفوذ کرده در بدنه شهرخون و قیام را مختومه سازد.

▫️مارموزهایی که هر از چند گاه با احساس تکلیف بی موقع و تورم احساسی رگ‌های غیرت، در برخی مراسم‌های مختلف رسمی و راهپیمایی‌ها و تشییع شهدا که باید محل وحدت و همدلی باشد؛ جز هتاکی و ناسزا و کدورت و آشوب و درگیری و ایجاد بحران امنیتی، خلق نکرده و هیچ آبرویی برای اسلام و تشیع و حوزه‌ها و جریان ارزشمند اصول گرای واقعی انقلابی باقی نمی‌گذارند.

▫️شاید برخی اظهارات یکی از ایدئولوگ‌های رسا و صاحبان حنجره‌های همیشه فریادگر این جریان افراطی در حوادث خودسرانه دو دهه گذشته قم، در تفسیر متن شعار استخر «فرح در انتظارت» بتواند کلیدی برای بازکردن درهای همیشه قفل شده این پستوی تو درتوی فاجعه آفرین، در شهر قم و دیگر شهرها باشد.

خبر آنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها