تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82773
 با گذشت دو روز از آغاز اکران نوروزی، «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی با ۱۴۰ میلیون تومان فروش در رتبه اول، «لاتاری» با ۶۲ میلیون تومان فروش در رتبه دوم و «به وقت شام» با ۴۴ میلیون تومان فروش در رتبه سوم قرار دارند.

به گزارش سینماسینما، روز دوشنبه ۲۱ اسفند بود که خبر آمد  لیست نهایی فیلم‌های نوروز ۹۷ مشخص شده و اکران نوروزی از چهارشنبه ۲۳ اسفند آغاز می‌شود.

با گذشت ۴۸ ساعت از آغاز اکران «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان در گروه سینمایی آزادی، «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان در گروه سینمایی استقلال، «فراری» ساخته علیرضا داودنژاد در گروه سینمایی ماندانا، «خرگیوش» ساخته مانی باغبانی در گروه سینمایی زندگی، «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در سرگروه کورش، «لونه زنبور» ساخته برزو نیک‌نژاد در سرگروه ایران و «مصادره» ساخته مهران احمدی در سرگروه جوان، سایت سینماتیکت آماری از فروش این فیلم‌ها در دو روز نخست اعلام کرده که قابل توجه است.

طبق این آمار که در حال به روز رسانی هم هست، کمدی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی با فروشی بیش از ۱۴۰ میلیون تومان پیشتاز است. محمدحسین مهدویان با «لاتاری» با فروشی حدودا نصفِ «مصادره» یعنی ۶۲ میلیون تومان در رتبه دوم قرار دارد. جایگاه سوم به ابراهیم حاتمی‌کیا و «به وقت شام» رسیده است که در دور روز نخست اکران نوروزی ۴۴ میلیون تومان فروخته است. «لونه زنبور» ۳۴ میلیون تومان فروخته و در جایگاه چهارم ایستاده و رتبه پنجم به «خرگیوش» رسیده است با ۱۷ میلیون تومان فروش. «فیلشاه» و «فراری» هم هر کدام با فروشی معادل چهار میلیون تومان ششم و هفتم هستند.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها