تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37129

حجت الله ایوبیرییس سازمان سینمایی از همکاری با قوه قضاییه برای حل مشکلاتی که بر اساس پخش تیزر فیلم‌ها پیش آمده خبر داد و گفت به زودی این مشکلات و موانع برطرف می‌شود.

به گزارش سینماسینما، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی درباره آخرین تصمیم ها درباره فیلم های توقیف شده مانند «مشکل گیتی» و «سه بیگانه» و همچنین دردسرهایی که به دلیل پخش تبلیغ فیلم‌ها از ماهواره پیش می‌آید، گفت: مشکل تبلیغات ماهواره‌ای تقریبا حل شده است و باید همین جا از اهالی سینما تشکر کنم که مراقبت زیادی در این عرصه داشتند.

او ادامه داد: گرچه بسیاری از تهیه‌کنندگان سینما علاقه نداشتند تبلیغ فیلم هایشان از ماهواره پخش شود ولی شبکه‌ای ماهواره‌ای بدون مجوز و بر اساس تبلیغات موجود در رسانه‌های رسمی کشورمان به پخش تیزر این آثار می‌پرداخت و ما امیدواریم این شبکه دست از این شیطنت‌ها بردارد.

رییس سازمان سینمایی که از نمایشگاه دهمین دوسالانه ملی نگارگری بازدید می‌کرد در سخنانی اشاره کرد: در حال حاضر سازمان سینمایی ارتباط خوبی با قوه قضاییه دارد و سعی می کنیم با همکاری همدیگر مشکل فیلم‌ها را حل کنیم. قوه قضاییه هم دوست ندارد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد و ما در یک فضای آرام به سمت حل این مشکلات پیش می رویم.

ایوبی در پایان تاکید کرد: سینمای ایران و ایرانی شایسته بهترین ها هستند و شایسته این نیستند که برایشان حاشیه درست شود.

منبع: مهر

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها