تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۳:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 103443

فریور خراباتی در روزنامه آرمان نوشت :مسعود ده‌نمکی در یک برنامه‌ای حاضر شده و کاملا جدی حرف‌های طنزی زده که خودش نیت آن را نداشته اما هرچه بوده، کمدین درونش بر ظاهرش غلبه کرده و این حرف‌ها را به زبان آورده است‌.ده‌نمکی در مورد سینمای کمدی حرف زده که انصافا هم در این زمینه ایشان صاحب نظر هستند، به این صورت که هر کس فیلم‌های کمدی ایشان را ببیند باید برود و برعکس آن را بسازد.اما مساله اصلی حرف‌های ایشان برمی‌گردد به نقد تیم‌ملی و زدن پنج گل در بازی اول ایران در جام ملت‌های آسیا به تیم ملی یمن. ده‌نمکی گفته این رسم جوانمردی نیست. درحالی که این میزان جوانمردی حتی برای پوریای ولی هم قفل است و جز یک بار، دیگر نتوانست به آن میزان جوانمردی دست پیدا کند. پس مسعودجان سخت نگیر. اگر اینجوری باشد باید برویم و یقه علی دایی و کریم باقری و خداداد عزیزی را بگیریم که هفده گل به تیمی زدند که هیچ‌ مشکلی با ما ندارد. مالدیو چه هیزم تری به ما فروخته بود؟!اصلا اگر‌ فرمول مسعود را‌ لحاظ کنیم در صورت تقابل کره‌شمالی با کره‌جنوبی، بازیکنان کره‌شمالی باید با آجر بازیکنان کره‌جنوبی را در زمین بزنند. یا در مسابقه بین آمریکا و کوبا، بازیکن کوبا باید با لگد توی دهان بازیکن آمریکا بزند. برنامه‌ریزی مسابقات بر مبنای فرمول ده‌نمکی بر این اساس است؛

۱- کشورهای تحریم‌شده باید به تیم‌های اعضای دائم و دارای حق وتوی شورای امنیت، سه گل بزنند!

۲- سوئیس چون ارتش ندارد و حافظ منافع یک سری از کشورها در کشورهای دیگر است که در آنجا منافعی ندارند، باید به همه تیم‌ها ببازد وگر نه کاردارش را احضار می‌کنند.

۳- کشورهای مشترک‌المنافع یا با یکدیگر بازی نکنند و یک نتیجه‌ای را خودشان به فیفا اعلام کنند، یا اگر مجبور شدند با یکدیگر بازی کنند، دروازه‌بان داخل زمین نیاورند و با فرمول «قربون شما بفرما! قابل نداره بفرما! از اون دورا داد می‌زنیم اصغرآقا بفرما!» دروازه تیم مقابل را باز کنند.

۴- اصلا هیچ‌جای دنیا فوتبال برگزار نشود، پول‌هایی که در فوتبال تمام کشورهای دنیا خرج می‌شود را به مسعود ده‌نمکی بدهیم تا فیلم بسازد، بالاخره دوتا سکانس خنداندن مردم با بوی باقالی خرجش زیاد است!

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها