تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9892

گوهر خیر اندیش برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی پروژه سینمایی «فصل نرگس» به ایران آمد و با این فیلم همراه شد.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی« نگار آذربایجانی» و تهیه‌کنندگی «سحر صباغ سرشت» که چندی پیش در تهران کلید خورد با دعوت از خیراندیش برای ایفای نقش فریده ، دیگر بازیگر خود را معرفی کرد.

خیر اندیش که مدتی بود در امریکا بسر می‌برد برای حضور در این فیلم به ایران آمده است و روز گذشته مصادف با سالروز تولد تورج منصوری در لوکیشنی واقع در دارآباد مقابل دوربین این فیلمبردار سینما رفت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: این فیلم روایت آدم‌های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع‌دوستی را به درستی درک می‌کنند. «فصل نرگس» در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی‌تر، هویت انسان‌ها را به چالش می‌کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می‌کند.

«فصل نرگس» دومین اثر سینمایی آذربایجانی پس از « آیینه‌های روبرو » بشمار می‌رود که ژانر اجتماعی دارد و ریما رامین فر،یکتا ناصر، پژمان بازغی ، سام نوری ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی و صالح میرزا اقایی بازیگران قطعی شده این فیلم تا امروز هستند.

این فیلم اثری پربازیگر است و َلوکیشن‌های متعددی دارد که از جنوبی‌ترین نقطه تهران تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت را به تصویر خواهد کشید.

منبع : ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها