تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76043

«چشم‌انداز خالی» جایزه بهترین انیمیشن و تقدیر ویژه بهترین موسیقی متن را از جشنواره فصلی “ASIANS ON FILM” کسب کرد.

به گزارش سینماسینما، این انیمیشن به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات نوی در جشنواره بین‌المللی ASIANS ON FILM”” که همه ساله در لس‌آنجلس ویژه فیلمسازان و استعدادهای برتر آسیایی برگزار می‌شود، برنده جایزه بهترین انیمیشن و لوح تقدیر بهترین موسیقی متن (محمدرضا علیقلی) از این رویداد سینمایی شد.

برندگان این جشنواره سینمایی در پایان هر فصل اعلام می‌شود و برندگان در نهایت به عنوان نامزدهای جشنواره سال ۲۰۱۸ در شاخه‌های گوناگون رقابت می‌کنند.

انیمیشن «چشم‌انداز خالی» محصول مدرسه کارگاهی سینما و شرکت سینمایی گلبرگ فیلم است که به نویسندگی و کارگردانی علی زارع قنات نوی به تازگی پخش بین المللی اش را آغاز کرده است. «چشم انداز خالی» داستانِ چشم انتظاری های مادری است که امیدوار است که پسرش از جنگ بازگردد.

این انیمیشن طی دو سال و نیم طراحی و ساخته شده و سبک آن روتوسکوپی و تلفیقی از انیمیشن دو بعدی و سه بعدی است که برای اولین‌بار با چنین حجمی در ایران به اجرا درآمده است.

علی زارع قنات نوی تاکنون بیش از ۱۴ فیلم مستند و داستانی کوتاه و بلند و انیمیشن را تهیه و کارگردانی کرده است و انیمیشن«عروسک چینی بابا» از جمکله آثار این فیلمساز است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها