تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 22313

برنامه سلفی علی میرمیرانی که پیش از این برنامه گفت‌و‌گو محور موفق «گفت و گوی تنهایی» را در شبکه چهار روی آنتن برده بود به زودی برنامه جدیدی را باز هم با محوریت گفت و‌گو با هنرمندان سرشناس کشور تولید می کند، برنامه ای به نام «سلفی» که قرار است پخش اینترنتی داشته باشد.

به گزارش سینماسینما، بنا به اعلام تهیه‌کننده «سلفی»، اولین قسمت از این برنامه که به گفت و گو با شهاب حسینی اختصاص دارد، از امروز یکشنبه ۱۰ مرداد پخش خواهد شد. در این گفت وگو شهاب حسینی از واکنش مجله فیگارو درباره تقدیم جایزه کن به حضرت مهدی (عج) تا اتفاقات پیرامون فضای مجازی سخن گفته. او همچنین درباره تعامل و علاقه به پدرش گفته و به روایت خاطراتی از زندگی‌اش پرداخته است. علی میرمیرانی گفت و‌گو کننده این برنامه است، او که تجربه نویسندگی و روزنامه‌نگاری را هم در کارنامه کاری خود دارد پیش از این در برنامه هایی چون «گفت و گوی تنهایی»، «رخ تو رخ»، «چکامه» و… حضور داشته است.

میرمیرانی قرار است در «سلفی» گفت و گویی متفاوت با هنرمندان را تجربه کند و در آن، به زوایای مختلف زندگی شخصی و حرفه‌‌ای آن‌ها بپردازد. هنرمندان در این گفت و گوها از تاثیرگذارترین کتابی که در زندگی خوانده‌اند تا بزرگترین اشتباه‌های‌شان در زندگی می‌گویند.

مدت زمان برنامه «سلفی» نیز ۳۰ تا ۴۰ دقیقه است و هر هفته به یک مهمان سرشناس در حوزه فرهنگ و هنر اختصاص خواهد داشت. این برنامه قرار است از شبکه اینترنتی «آیو» به آدرسwww.aionet.ir  پخش خواهد شد. این شبکه اینترنتی پیشتر برنامه «هتریک» را با حضور عادل فردوسی پور برای رقایت های یورو ۲۰۱۶ ساخته بود.

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها