تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 40696

علی زراندوز

جمعیت درپاسخ‌مانده‌پسان، اعلام موجودیت کردند. این جمعیت پس از دلواپسان و قلوه‌واپسان؛ جدیدترین گروه منتقد دولت است که انتقاد از عملکرد دولت را وارد فاز جدیدی کرد. البته خبرنگاران جراید مختلف، در کنفرانس خبری این جمعیت سوال‌های زیادی از سخنگوی آن پرسیدند ولی آقای سخنگو در مقابل همه سوال‌ها از پاسخ دادن واماند و فقط چهل و پنج دقیقه به لنز دوربین‌ها نگاه کرد و رکورد چهل سال قبل سیامک انصاری را باز هم شکست!

ابوبکر بغدادی که چهل سال قبل به داعشی‌ها وعده داده بود در صورت انجام عملیات انتحاری هفتاد و دو حوری به آن‌ها تعلق می‌گیرد؛ در تازه‌ترین وعده‌اش این عدد را به هفتصد و بیست حوری افزایش داد. وقتی معاون بغدادی از او پرسید: چرا یهو ده برابرش کردی؟ پاسخ داد: با این وضعی که ما داریم خود تو تا وعده دویست تا حوری بهت ندم، ناهارم رو تو مایکروفر نمی‌ذاری؛ اون بدبخت‌ها که قراره برن بترکن!

سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد عبور و مرور موتورسیکلت‌ها در اتاق خواب مردم ممنوع است و با آن به شدت برخورد می‌شود. نامبرده از موتورسواران خواست حداقل به عبور و مرور در پیاده‌روها و اتاق پذیرایی و هال خانه مردم رضایت دهند و بی‌خیال محل خواب و استراحت ملت شوند! متاسفانه گفت‌وگوی مطبوعاتی سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی با رد شدن موتور سیکلت‌ها از لای دست و پای خبرنگاران، نیمه‌کاره ماند!

 ایران خودرو از صندوق عقب رونمایی کرد! صندوق عقب، تازه‌ترین محصول ایران خودرو است که می توان آن را خرید و روی هر خودرویی که صندوق عقب درست و حسابی ندارد نصب کرد! مدیر عاملان شرکت‌های خودروسازی پورشه، لامبورگینی، بی‌ام‌و، بنز و مک‌لارن از این محصول جدید به شدت اظهار نگرانی کردند و فشارهایشان زیر هشت افتاد!

بزرگ‌ترین شبکه تلویزیونی با بودجه عظیم و به صورت اولترا اچ.دی، سرانجام افتتاح شد. آقای هفت پارچه، رییس این شبکه در گفت‌وگو با خبرنگاران، شبکه قابلمه تی‌وی را یکی از تخصصی‌ترین شبکه‌های صدا و سیما دانست و گفت امید است با افتتاح این شبکه، صنعت تولید و فروش قابلمه وارد فاز جدیدی از رشد و شکوفایی شود به طوری‌که هر ایرانی حداقل صاحب چند دست قابلمه نسوز و بسوز با پیشبند اضافی و کفگیر زاپاس شود!

ایشان این شایعه را که با افتتاح این شبکه و پخش ۲۴ساعته برنامه آشپزی و فروش قابلمه در لابه‌لای آن، این جنس برنامه‌ها از بقیه شبکه‌های تلویزیونی حذف می‌شود، به شدت رد کرد و گفت: آشپزی یک هنر است و فروش قابلمه تفلون هم هنری والاتر! ما هرگز اجازه نمی‌دهیم شبکه‌های تلویزیونی‌مان از گوهر گران‌بهای هنر، خالی بماند!

بی قانون

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها