تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 29383

فریال بهزادفریال بهزاد گفت: دو بازیگر اصلی فیلم تازه ام فرانسوی هستند و احتمالاً «ژولیت بینوش» نقش اول فیلم را برعهده خواهد داشت. بازیگر مرد اثر هم «ژان کلود کریر»، بازیگر فیلم های کیارستمی در فیلم «بلیت» هستند.

به گزارش سینماسینما، فریال بهزاد، کارگردان و تهیه کننده سینما، از شروع پیش تولید فیلم تازه اش در مقام تهیه کننده خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول مراحل پیش تولید فیلمی هستم که خودم تهیه کنندگی آن را به عهده دارم.

وی ادامه داد: طرح این اثر را به صورت کاری فرهنگی بین ایران و فرانسه به سفارت فرانسه داده ایم و آنها فعلاً در حال برخی بررسی ها و تحقیقات هستند تا هنرمندانی که کارشان را دوست دارند را دعوت کنند.

بهزاد تصریح کرد: در صورت تایید و شروع پروژه فیلمبرداری این کار در تهران و پاریس کلید خواهد خورد.

بهزاد در خصوص انتخاب بازیگران این فیلم افزود: دو بازیگر اصلی فیلم فرانسوی هستند و احتمالاً «ژولیت بینوش» نقش اول فیلم را برعهده خواهد داشت. بازیگر مرد اثر هم «ژان کلود کریر» بازیگر فیلم های کیارستمی در فیلم «بلیت» هستند.

وی در ادامه اذعان کرد: در صورت ارائه فرصت تحقیقاتی سه ماهه قرار است با این دو بازیگر وارد مذاکره شویم و در مورد فیلم صحبت کنیم تا در آن به ایفای نقش بپردازند.

این کارگردان ادامه داد: در خصوص بازیگرای ایرانی باید بگویم که صحبت هایی هست اما هنوز صد در صد انتخاب نکردیم.

بهزاد درباره فیلمی به کارگردانی خودش خاطرنشان کرد: علاوه بر این فیلم، فیلم دیگری را هم با موضوع اجتماعی خودم کارگردانی می کنم که فعلا به صورت طرح است و کارگردانی آن شروع نشده و فعلا به دنبال یکسری سناریست جوان هستم که بتوانم با آنها به صورت جمعی به یک فیلمنامه مشترک برسیم.

منبع: میزان

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها