تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 74811

مجید توکلی به عنوان کارگردان مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» انتخاب شد.

به گزارش سینماسینما، مجید توکلی کارگردان سینما، کارگردانی مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» را که روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود، برعهده دارد.

توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده برگزاری مراسم اختتامیه ۲ ساعت طول می کشد، گفت: با توجه به اینکه پیش از این اعلام شده بود در مراسم اختتامیه بخش ویژه سینمای تبریز و تقدیر از سینماگران تبریزی را داریم این مراسم با حال و هوای آذری برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری نکوداشت مصطفی رزاق کریمی و سعادت‌علی سعیدی پور از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه است که برای هر کدام از این ۲ هنرمند یک فیلم جداگانه ساخته شده و پخش می شود.

کارگردان فیلم «متولد ۶۵» توضیح داد: اهدای جوایز بخش بین الملل، ملی و شهید آوینی به همراه ۴ جایزه بخش جنبی از دیگر بخش های این مراسم است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این مراسم را یکی از بازیگران مرد سینمای ایران بر عهده دارد، بیان کرد: در اختتامیه موسیقی به صورت زنده و کاملا متفاوت و بدون حضور خواننده در طول مراسم اجرا می شود.

توکلی در پایان گفت: دکور مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» به صورت مینیمال و براساس المان این دوره از جشنواره توسط طاها ذاکر طراحی شده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها