تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 10527

برنامه «باهمستان» از سری برنامه‌های شبکه جام جم است که هر شب به غیر از دوشنبه ها و سه شنبه زنده روی آنتن می‌رود. در این برنامه شنبه ها آیتم موسیقی به نقد و بررسی اخبار  و مباحث موسیقیایی با کارشناسی سمیه قاضی زاده پرداخته میشود.

به گزارش سینماسینما، برنامه پیش روی  آیتم موسیقی «باهمستان» با حضور کامبیز روشن روان  روی آنتن می رود. روشن روان  بیش از صد موسیقی متن فیلم نوشته است و بارها سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس خانه سینما را از آن خود کرده است. از جمله موسیقی‌هایی که او نوشته می توان به کنسرتو فلوت به همراهی ارکستر زهی، کوارتت برای سازهای کوبه‌ای ایرانی، سمفونی فلک الافلاک و پوئم سمفونی پرواز (از خیام تا مولوی) برای ارکستر سمفونیک اشاره کرد.

همچنین جوایز سینمایی جهانی را برای آهنگسازی‌های سینمایی‌اش دریافت کرده است. موسیقی فیلم‌های خاطره انگیزی چون ” مسافر”، گل‌های داوودی، بی بی چلچله، رابطه، پرنده کوچک خوشبختی، بچه‌های طلاق، تولد یک پروانه و سفر به هیدالو اشاره کرد.

در تلویزیون نیز او موسیقی سریال‌هایی چون “امیرکبیر“، ” روح‌الله”، و ” حس سوم”  را نوشته است و چندین بار مورد تقدیر جشنواره تولیدات صدا و سیما قرار گرفته است.

برنامه باهمستان هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی مسعودساکت اف از شبکه جام جم زنده پخش میشود. پیش از این نیز ستار اورکی، گروه موسیقی بمرانی، مانی رهنما، گروه موسیقی هم نوازان سایه  از جمله مهمانان آیتم موسیقی این برنامه بوده اند.

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. Neda
    ۱۶, بهمن, ۱۳۹۴ ۲:۱۰ ب٫ظ

    عالی بود

نظر شما


آخرین ها