تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 2393

کاوه سجادی حسینی«بوفالو» عنوان فیلم جدید از کاوه سجادی حسینی است که در جشنواره سی و سوم فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش سینما سینما ،سجادی حسینی می‌گوید که دوست دارد فیلمش دیده شود و اینکه مدل فیلم «بوفالو» خیلی به درد اکران در گروه هنر و تجربه نمی‌خورد.

این روزها کاوه سجادی حسینی، دستیار کارگردان فیلم جدید اصغرفرهادی شده است. اما سجادی حسینی جزو فیلمسازان جوان سالهای جدید سینمای ایران هم است. اولین فیلم بلند سینمایی اش با عنوان «شب بیرون» از ششم بهمن‌ماه ۹۳ تا خردادماه امسال در گروه هنر و تجربه اکران شد.

از سجادی حسینی در مورد فروش این فیلم در گروه هنر وتجربه سوال می‌کنیم و او می‌گوید: هنوز آمار فروشی برای فیلم‌های این گروه اعلام نشده است و حتی برای این فیلم هم تسویه ای نشده است.

سجادی حسینی البته تاکید می‌کند: نباید نگاه صرفا اقتصادی به گروه هنروتجربه داشت. اصلا مقایسه اکران در این گروه با گروه‌های معمول سینمایی درست نیست. چون نوع نگاه و شکل اکران گروه هنرو تجربه حتی نوع فیلمهایی که نمایش می دهد، متفاوت است. این گروه بیشتر به خاطر این است که برخی فیلمهایی که در کشور تولید شدند، در معرض نگاه‌ها قرار بگیرد.

وی ادامه داد: فاصله‌ای که بین اکران هنر و تجربه با اکران متداول داریم به شدت زیاد است و نباید این دو را کنار هم قرار دهیم. مثل اینکه بخواهیم بازی فوتبال و فوتسال را با هم مقایسه کنیم به صرف اینکه هر دو با توپ و تور در ارتباط هستند. پس نباید به مدل اکران هنرو تجربه نگاه مالی باشد. اگرچه خوب است که فیلمهای این گروه بفروشد ولی نباید بنا را به آن بگذاریم که فیلم حتما در این گروه خوب بفروشد.

«بوفالو» عنوان فیلم جدید سجادی حسینی است که در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد ولی هنوز اکران عمومی نشده است. سجادی حسینی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم سینمایی «بوفالو» هم بنا است در گروه هنر و تجربه اکران شود؟ گفت: من مسئول پخش این فیلم نیستم و صاحب کار آقای اسعدیان است که سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فیلم هستند. برای من فقط اکران و دیده شدن فیلم مهم است. من فکر می‌کنم که مدل فیلم «بوفالو» خیلی به درد اکران در گروه هنر و تجربه نمی‌خورد. بهتر است «بوفالو» یک اکران عمومی داشته باشد و اگر این فیلم در زمان خوب و با تبلیغات درست اکران شود، قطعا مخاطب خودش را جذب می‌کند.

وی همچنین گفت: «بوفالو» اگر در فصل پاییز نمایش داده شود، هم به رنگ و بوی فیلم نزدیک است و هم با استقبال دانشجویان همراه می‌شود. فقط امیدوارم که فیلم قبل یا بعد از روزهای جشنواره فیلم فجر اکران نشود چون فیلم نابود خواهد شد.

«بوفالو» داستان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است. پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، هومن سیدی و پانته‌آ پناهی‌ها در این فیلم سینمایی بازی می‌کنند.

کاوه سجادی حسینی تا کنون فیلم های بلندی همچون: «روزی که می آید»، «فیلمساز کوچک»، «آتش زیر خاکستر»، «اکنون در یک آینه» و… را ساخته است.
منبع : تسنیم

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها