تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25665

مهدی کرم پورفیلمبرداری «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم پور علی رغم گذشت بیش از نه ماه از شروع پیش تولید هنوز آغاز نشده است و کرم پور با وسواس به دنبال بازیگر اصلی فیلمش است.

به گزارش سینماسینما، «سوفی و دیوانه» عنوان پنجمین فیلم مهدی کرم پور پس از پل چوبی است که بیش از نه ماه است در پیش تولید بسر می‌برد.
این فیلم که قرار است با فیلمنامه ای متفاوت از مهدی کرم پور و مهدی سجاده چی ساخته شود به دلیل حساسیت زیاد کارگردان بر انتخاب بازیگران اصلی، همچنان در مرحله انتخاب بازیگر است.
تا کنون چندین نفر از بازیگران شناخته شده تئاتر و سینما و هنرجویان رشته های مرتبط برای بازی در این فیلم تست داده ، دورخوانی کرده و تست گریم شده اند اما کرم پور هنوز به بازیگران مورد نظر خود نرسیده است.
این فیلم در حالی یکی از طولانی ترین پیش تولید هارا در سینمای ایران تجربه می کند که مجوز ساخت آن نخستین بار در آذر ماه سال گذشته صادر شد اما به دلیل این زمان طولانی ملقی گردید و در تیر ماه امسال موفق به دریافت پروانه مجدد شد. تهیه کنندگی «سوفی و دیوانه» را خود کرم پور بر عهده دارد و در صورت ادامه روند فعلی و عدم ورود به مرحله تولید در یک ماه پیش رو احتمالا این فیلم به حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید.
فیلم «پل چوبی» آخرین ساخته کرم پور است که در سال ۹۰ تولید و پس از ممیزی های متعدد سرانجام در سال ۹۲ به اکران عمومی رسید و در مدت کوتاهی توانست به فروش خوبی دست یابد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها