تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 68430

کارگردان نامدار مکزیکی کمپینی برای جمع آوری کمک مالی در حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله کشورش تشکیل داد.

به گزارش سینماسینما، آلفونسو کوارون کارگردان سرشناس مکزیکی از جامعه جهانی خواست تا برای کمک به قربانیان زلزله اخیر مکزیک وارد عمل شود.

به دنبال وقوع زلزله شدید و پیامدهای آن در مکزیک که این کشور را در شوک فرو برد، آلفونسو کوارون با حمایت همکاران و رسانه ها کمپینی با عنوان «مکزیک بر می خیزد» به راه انداخته تا بتواند کمک مالی لازم برای حمایت از آسیب دیدگان فراهم کند.

این کمپین الهام بخش مردم و شهروندان مکزیک شده و اولین پاسخ ها از سوی آنها برای کمک به هم وطنانشان ارایه شده است. در عین حال، بلافاصله با پاسخ سازمان «گلوبال گیوینگ» همراه شده که بزرگ‌ترین سازمان جهانی غیرانتفاعی برای اهدای کمک های ضروری به کشورهای مختلف است و با ارسال غذا، آب، دارو و سرپناه در کنار حمایت‌های طولانی مدت‌تر وارد عمل می‌شود.

کوارون اعلام کرد: این زلزله‌های نابودکننده باعث به وجود آمدن پاسخی عمیقا تکان‌دهنده از مردم مکزیک شده‌اند. در تاریخ کشورمان، ما هرگز تا این حد یک دست، متحد و مرتبط که حالا هستیم نبوده‌ایم. شهروندان ملزومات ضروری را با دست‌های خودشان می‌آورند و خستگی‌ناپذیر با هم کار می‌کنند تا به همسایه‌شان کمک کنند. با پیروی از حرکت الهام‌بخش آنها، من هم می‌خواهم عمل کنم و به آن‌ها ملحق بشوم تا بتوانیم کار بازسازی کشور زیبایمان را دوباره در حالی آغاز کنیم که خود را از این وقایع تراژیک بازمی‌یابد.

یک ویدیوی تاثیرگذار نیز همزمان با این کمپین پخش شده که پیام امید و مقاومت به مردم می دهد. بعد از این که کوارون کمپین را به راه انداخت، به سرعت مجموعه‌ای از چهره‌های شناخته‌شده به کمک او آمدند و به این ترتیب رابرت دنیرو، مارک روفالو، ‌ ایوا لونگوریا و نائومی واتس در ویدیوی او حضور دارند.

زلزله مکزیک قدرتی حدود ۷.۱ ریشتر داشت، جان ۳۶۹ نفر را گرفت و باعث سقوط بیش از ۴۰ ساختمان شد.

کوارون برای کارگردانی فیلم «جاذبه» برنده جایزه اسکار شد. از دیگر پروژه‌های او می‌توان به «هری پاتر و زندانی آزکابان» و «فرزندان بشر» اشاره کرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها