تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82058

فیلم سینمایی «کوپال» به کارگردانی کاظم ملایی در سیزدهمین دوره جشنواره « تریسور» در کرالای هند به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینماسینما، سیزدهمین جشنواره فیلم «تریسور» که از ١٠ تا ١۶ اسفند برابر با ١ تا ٧ مارس در کرالا هند در حال برگزاری است، میزبان نملایش فیلم «کوپال» در این رویداد سینمایی است.

جشنواره فیلم «تریسور» در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده و هدف آن نمایش بهترینهای سینمای جهان و هند در ایالت کرالا است.کرالا یکی از ایالات جنوبی هندوستان میباشد که به بهشت نخلستان‌ها و ساحل‌های شنی مشهور ‏است و جشنواره‌اش یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌ها در ایالت کرالا است.

«کوپال» اولین اثر سینمایی کاظم ملایی است که در آن بازیگرانی همچون لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم در همین هفته‌ با حضور کارگردان در تازه‌ترین حضور جهانی خود در بخش مرزهای چهل و ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم بلگراد به نمایش درآمد.

علاوه بر «کوپال»، فیلم ایرانی «سگ و دیوانه عاشق» ساخته علی محمد قاسمی نیز در این رویداد حضور دارد.

بعضی از عوامل اصلی «کوپال» عبارتند از، مجری طرح: سیامک کاشف آذر / مشاور هنری و طراح صحنه: محمد اکبری / مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان / طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی / مدیر تولید: میترا مهتریان / مدیر صدابرداری: حامد صمدزاده / طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان / موسیقی متن: بابک میرزاخانی / تدوین: عماد خدابخش، کاظم ملایی / دستیار اول و برنامه ریز: مهرنوش حسینی / طراح لباس: میترا آسیایی / جلوه‌های تصویری: امیر مهران.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها