تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38042

کیانوش عیاریسینماسینما،علی پاکزاد – کیانوش عیاری کارگردان فیلم «کاناپه» معتقد است که شایعات اخیر درباره این فیلم بی‌پایه و اساس است زیرا هنوز این فیلم به جشنواره ارائه نشده و تا این لحظه معلوم نیست که به جشنواره سی پنجم برسد یا خیر.

به گزارش سینماسینما، تا چند روز آینده هیات انتخاب جشنواره فجر اسامی فیلم‌های برگزیده را اعلام خواهد کرد، اما اکنون بازار خبر و شایعات داغ است. این روزها خبری درباره رد فیلم «کاناپه» از سوی هیات انتخاب جشنواره سی و پنجم به گوش رسید که کیانوش عیاری این خبر را تکذیب کرد و به شایعات اخیر پایان داد.

عیاری در گفت‌و‌گو با سینماسینما درباره وضعیت فیلم «کاناپه» گفت: «شایعه‌های زیادی در چند وقت گذشته در مورد این فیلم وجود داشته است. البته به شخصه درباره هیچ کدام از آنها اطلاعی ندارم و آن‌ها را تایید نمی‌کنم.«کاناپه» هم مانند تمام فیلم‌های قبلی من است. حضور انسان در این فیلم نمود بارزی دارد.»

او ادامه داد: «شایعاتی که اخیرا به گوش می‌رسد تا حد زیادی عجیب و غریب است. این فیلم هنوز به جشنواره ارائه داده نشده و هر خبری درباره آن بی‌مورد است. به شخصه خودم از موضوعات مطرح شده بی‌خبر هستم و انتشار چنین خبرهایی اکنون بی‌معناست.»

کارگردان فیلم «کاناپه» اضافه کرد: «از روند ساخت فیلم راضی بودم، اما متصور بودم که زمان فیلمبرداری پانزده روز زودتر به پایان برسد، اما چنین اتفاقی نیفتاد. به هر حال چند روز قبل فیلمبرداری آن پایان یافت. امیدوارم «کاناپه» به جشنواره برسد. اگر تا زمان مقرر همه چیز آماده شود، آن‌گاه می‌توانیم بگوییم که این فیلم در جشنواره به نمایش در خواهد آمد. قصد ندارم اکنون درباره فیلم اظهار نظر خاصی ارائه دهم. باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد امیدوارم که فیلم خوبی باشد و مخاطبان از آن لذت ببرند.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها