تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 96790

کیهان نوشت: مراسم تشییع پیکر مرحوم سعید کنگرانی با حضور حداقلی سینماگران برگزار شد. کنگرانی در دوران حیات خود بایکوت شده بود. برخی مدعی شدند که وی ممنوع از کار است، اما در واقع خود سینماگران به وی کاری نمی‌دادند که بایکوت وی از سوی بدنه سینماگران در مراسم تشییع وی نیز خودنمایی کرد.

به گزارش سینماسینما، کیهان نوشت: مراسم تشییع پیکر سعید کنگرانی، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون دیروز دوشنبه ۲۶ شهریور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد. اما نکته قابل تأمل، جمعیت اندک و حضور کمرنگ اهالی سینما در این مراسم بود. حتی برخی منابع خبری گزارش دادند که مدیران خانه سینما در مراسم تشییع پیکر کنگرانی حضور نداشتند. این درحالی است که معمولا خانه سینما اگر در دوران حیات برای هنرمندان سینما کاری نمی‌کند، حداقل برنامه‌هایی را برای تشییع و ترحیم آنها تدارک می‌بیند، اما گویا همین را هم از سعید کنگرانی دریغ داشتند.

سعید کنگرانی در دوران حیات خود بایکوت شده بود. برخی مدعی شدند که وی ممنوع از کار است، اما در واقع خود سینماگران به وی کاری نمی‌دادند که بایکوت وی از سوی بدنه سینماگران در مراسم تشییع وی نیز خودنمایی کرد. یکی از دلایل کم توجهی بسیاری از سینماگران به کنگرانی، افشاگری‌های وی علیه سینمای دوران طاغوت و آسیب‌هایی بود که سینمای آن دوران به امثال کنگرانی زده بود.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها