تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 57684

شهرام مکریکارگردان «ماهی و گربه» گفت: در حال حاضر به نگارش فیلمنامه جدید خود مشغولم و بعد از اکران هجوم به پیش تولید آن فکر می‌کنم اما چیزی که در حال حاضر قطعی است آن که امسال در جشنواره فیلم فجر حاضر نخواهم بود.

به گزارش سینماسینما، شهرام مکری، درخصوص آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «هجوم» گفت: در حال حاضر فیلم سینمایی هجوم را برای دریافت پروانه نمایش به شورای صنفی نمایش ارائه داده‌ایم و منتظریم تا این شورا نتیجه را به ما اعلام کند.

وی در همین راستا ادامه داد: در زمان ارائه «هجوم» به جشنواره فیلم فجر صحبت‌هایی درخصوص اصلاحیات این فیلم شد اما هنوز برای صحبت نهایی با مسئولین این امر ننشسته‌ایم و تا وقتی که پروانه نمایش هجوم صادر نشود نمی‌شود صحبت قطعی درخصوص اصلاحیه‌های این اثر و تغییرات احتمالی انجام داد.

کارگردان فیلم «ماهی و گربه» درباره گروه اکران کننده این فیلم تصریح کرد: این قضیه در دست تهیه کننده اثر است و وی باید تصمیم‌گیری خود برای اکران در سینمای اصلی و یا هنر و تجربه را اتخاذ کند. ایده‌آل ما از لحاظ زمانی اکران هجوم در پاییز است اما با توجه به برنامه‌های اکران و صف فیلم‌های در نوبت اکران نمی‌دانم که به این ایده‌آل خواهیم رسید یا نه.

وی از علاقه شخصی خود برای اکران هجوم در هنر و تجربه خبر داد و افزود: من پیش از این فیلم «ماهی و گربه» را در سینمای هنر و تجربه اکران کردم و این اکران خاطره و موفقیت خوبی را بر جای گذاشت و از اینکه هجوم هم در همین سینما اکران شود بسیار استقبال می‌کنم.

مکری با اشاره ساخت فیلم تازه خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر به نگارش فیلمنامه جدید خود مشغولم و بعد از اکران هجوم به پیش تولید آن فکر می‌کنم اما چیزی که در حال حاضر قطعی است آن که امسال در جشنواره فیلم فجر حاضر نخواهم بود.

منبع: میزان

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها