تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 52099

کوروش تهامیبازیگر فیلم «به رنگ ارغوان» گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با گروه داشتم برنامه ریزی‌هایی برای اکران فیلم «رگ خواب» بعد از ماه مبارک رمضان شده و به احتمال فراوان اگر مشکلی پیش نیاید عید فطر اکران خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، کوروش تهامی درباره تجربه سینمای‌اش در سال ۹۵ گفت: سال گذشته برای من یکی از عجیب و در عین حال لذت بخش‌ترین سالهای زندگی حرفه‌ای‌ام بود و این اتفاق را مدیون بازی در فیلم «رگ خواب» حمید نعمت الله هستم.

او ادامه داد: بازی در این فیلم و همکاری مشترک با کارگردانی که به نظرم بی نهایت کمیاب است نقطه عطفی در کارنامه‌ام محسوب می‌شود. خوشبختانه مردم فیلم را دیدند و هم از سوی این عزیزان و هم از سوی منتقدین بازخوردهای بسیار خوبی را برای بازی در این اثر دریافت کردم.
بازیگر سریال «زیر تیغ» بازی در کنار لیلا حاتمی را متفاوت خواند و تصریح کرد: بازی در کنار خانم حاتمی جالب و شگفت انگیز است. به نظر من لیلا حاتمی بازیگری است که به خوبی نقش را شناخته و با مخاطب ارتباط درستی برقرار می‌کند. خوشبختانه او برای بازی در این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد که به نظر من کاملاً حقشان بود و این نقش یکی از ماندگارترین بازی‌ها خانم حاتمی خواهد بود.
او با ابراز تعجب نسبت به کاندید نشدن خود در جشنواره فجر گذشته اعلام کرد: نمی‌گویم بازی من در این فیلم چنین و چنان بود و قصد تعریف ندارم اما اعتقاد دارم بازی من در «رگ خواب» متفاوت ترین و سخت ترین تجربه‌ام در عرصه بازیگری و البته بهترین آنها بوده است. این اتفاق علاوه بر تلاش خودم، به گروه و کار فوق العاده آقای نعمت الله بر می‌گردد.
تهامی در همین راستا ادامه داد: جالب است بدانید هنوز هم شوکه ام که چرا برای بازی در این فیلم کاندید بازیگری مرد نشده‌ام. این فقط حرف خودم نیست و هرکس مرا می‌بیند اولین سوالش این است که چرا این اتفاق افتاد و این اتفاق برای خودم هنوز سوال مانده است. با این وجود خوشحالم که این فیلم از استقبال خوبی برخورددار شده و اتفاقات خوبی برای من افتاد.
بازیگر فیلم «به رنگ ارغوان» با اشاره به آینده کاری خود افزود: من همیشه در انتخاب نقش‌ها سخت‌گیر بوده‌ام اما بازی در «رگ خواب» این سختگیری را دو چندان کرده و حساسیت هایم را بالا برده است.
تهامی درباره زمان اکران فیلم «رگ خواب» خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با گروه داشتم برنامه ریزی‌هایی برای اکران فیلم رگ خواب بعد از ماه مبارک رمضان شده و به احتمال فراوان اگر مشکلی پیش نیاید عید فطر اکران خواهد شد.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها