تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 70134

پرویز پرستویی و شادمهر عقیلی در قالب کامنت اینستاگرام یادی از خاطرات گذشته خود کرده و برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش سینماسینما، گفت‌وگوی پرویز پرستویی و شادمهر عقیلی در اینستاگرام در روزهای گذشته، یکی از نکات جالب توجه هفته گذشته بوده است.

پرویز پرستویی در روزهای گذشته در زیر یکی از پست‌های شادمهر عقیلی کامنتی به این شرح گذاشت: «سلام شادمهر عزیز اگه این صفحه صفحه خودته خوشحالم میتونم برات پیام بذارم، امیدوارم خوب باشی و برقرار. من که با کارات کیف میکنم مثل همیشه.»

این کامنت با پاسخ شادمهر عقیلی همراه شد و این هنرمند پس از آن در برنامه گفت‌وگو محوری با علیرضا قاسمی درباره پرستویی اینطور گفت: «پرویز پرستویی از جمله بازیگرانی است که نقش را می شناسد و لازم نیست که کارگردان به او بگوید چه کار کند.»

پرستویی هم پس از آن در کامنتی دیگر از تعاریفی که عقیلی برای او به کار برده است قدردانی کرد و نوشت: «شادمهر عزیز امیدوارم خوب باشی. در مصاحبه با امیرقاسمی از من اسم بردی شما لطف داری، به یاد روزهای تهران که همو میدیدیم. چندسال پیش با تئاتر فنز اومدم تورنتو خیلی دوست داشتم ببینمت ولی موفق نشدم امیدوارم هرجای این جهان هستی خوب باشی در کنار خانواده.»

این کامنت پاسخ شادمهر را در پی داشت که نوشت: «پرویز عزیز و دوست داشتنی ممنونم که به یادم هستی منم بسیار دلتنگ روزهای خوب با تو بودن و دوستان مشترکمان هستم و دوستی های عمیقمون از خاطرم نرفته. امیدوارم فرصتی بشه که دوباره یک کار مشترک ولی این بار با صدا و دکلمه زیبای تو برای مردم عزیز بسازم.»

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها