تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1909

کمال تبریزیمحمد تاجیک: کمال تبریزی از کارگردانان مطرح سینمای ایران است که چندی پیش فیلم ” از رییس جمهور پاداش بگیرید ” را بر پرده سینماها داشت .

/فیلم جدید کمال تبریزی با مضمونی سیاسی/

این روزها کمال تبریزی در حال پی گیری مقدمات ساخت فیلمی با عنوان کوری است . فیلمی که از مضمونی سیاسی  برخوردار است و تهیه کننده آن منوچهر محمدی است .کمال تبریزی در گفت وگو با “سینما سینما “توضیح می دهد  : پروانه ساخت این فیلم صادر شده است . به گفته کمال تبریزی بازیگران این فیلم هنوز مشخص نشده اند.

/کمال تبریزی و ساخت فیلمی طنز درباره مذاکرات ۱+۵/

این کارگردان مطرح سینما ، از مدتی قبل قصد ساخت فیلمی طنز با موضوع مذاکرات ۱+۵داشته است . آقای تبریزی درادامه به سینما سینما می گوید : این پروژه ،هم اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه است.

/دونده زمین به هنر وتجربه می رود/

دونده زمین از جمله فیلمهای کمال تبریزی است که در سال ۸۹ تولید شده وتاکنون اکران نشده است . آن طور که کمال تبریزی به سایت “سینما سینما “می گوید :این فیلم برای اکران ،به گروه هنر وتجربه ارائه شده است .دونده زمین راجع به  داستان واقعی یک هنرپیشه مشهور ژاپنی است که نذر کرد در سن ۶۰ سالگی دور دنیا را بدود. او پس از یک سال و اندی آمریکا و اروپا را دوید و در کشور ترکیه متوجه شد به سرطان لنفاوی مبتلا است. او با اراده استوار و با اعتقاد وایمان بسیار به خداوند  راه را ادامه داد و به ایران رسید. او پس از ۷۵۰ روز دوندگی،  به ژاپن رسید.در این فیلم سحر دولتشاهی، خسرو احمدی، ناهید مسلمی، حسین عابدینی، تعدادی از هنرمندان نوجوان و خردسال و هازام کامپه ایفای نقش کرده‌اند.

/صندلی سبز/
صندلی سبز مستندی است که سالها قبل کمال تبریزی آن را ساخته و او امیدوار است در صورت گرفتن مجوز در گروه هنر وتجربه اکران شود .

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها